شناسهٔ خبر: 58610151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مشکل مشترک ساپینتو و گل‌محمدی

استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر با یک مشکل بزرگ مواجه هستند که به طور کاملا اتفاقی برای هر دو تیم در یک پست است.

صاحب‌خبر -

مشکل مشترک ساپینتو و گل‌محمدی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر با یک اتفاق جنجالی در رابطه با اخراج علیرضا بیرانوند همراه بود. گلر ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از عبور میلاد فخرالدینی (مدافع تیم آلومینیوم اراک) از مدافعان تیم پرسپولیس با علیرضا بیرانوند تک به تک و پس از برخورد با او سرنگون شد تا داور با نشان دادن کارت قرمز مستقیم دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را اخراج کند.

این موضوع گرچه با واکنش‌های شدید باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی و هواداران این تیم نسبت به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال مواجه شده اما هیچ تغییری در رای صادره از سوی کادر داوری بازی به وجود نیامد تا پرسپولیس هفته نوزدهم لیگ برتر و بازی مقابل صنعت نفت را با دروازه بان دومش احمد گوهری برگزار کند. دروازه بانی که پیشکسوتان دروازه بانی پرسپولیس از عملکردش رضایت ندارند و او را در حد و اندازه های مراقبت از دروازه پرسپولیس نمی دانند.

نکت جالب توجه این است که مشابه چنین مشکلی برای استقلال هم وجود دارد. یکی دیگر از دروازه بانان ملی پوش کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که در استقلال بازوبند کاپیتانی را بر دست می بندد حسین حسینی است که او هم مدتی است با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

دروازه بان اول تیم استقلال در خلال دیدار جام حذفی مقابل تراکتور پس از برخورد با رضا اسدی دچار مصدومیت شده و در هفته‌های اخیر بازی مقابل سپاهان، ملوان و مس کرمان را از دست داد. در این مدت علیرضا رضایی دروازه بان دوم استقلال در ترکیب این تیم به میدان رفته که او هم با انتقادات پیشکسوتان دروازه بانی استقلال مواجه شده است. لازم به یادآوری است؛ حسینی این روزها در مرکز تمرینات تیم ملی در آکادمی فوتبال کشورمان مشغول بدنسازی است تا شاید به بازی هفته بیستم مقابل پیکان برسد اما اعضای کادر فنی استقلال اعلام کرده اند این بازیکن به دیدار هفته نوزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان نمی رسد.

غیبت هر دو دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال کشورمان در تیم های استقلال و پرسپولیس در شرایطی که هیچ یک از این دو نفر ذخیره های مطمئنی ندارند قطعاً بزرگترین دغدغه این روزهای ریکاردو ساپینتو و یحیی گل‎محمدی است که خود را برای دیدار با تیم های خوزستانی صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان آماده می کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما