شناسهٔ خبر: 58609206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

سرمربی فرانسوی روی نیمکت تیم ملی ایران؟

یکی دو رسانه عنوان کرده‌اند سرمربی فرانسوی عربستان از شرایطش در این کشور راضی نیست.

صاحب‌خبر -

فرارو - تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی همچنان بدون سرمربی مانده است. در شرایطی که عنوان شده بود اگر کارلوس کی‌روش پرتغالی در قطر نتایج خوبی به همراه ایران بگیرد، قراردادش تمدید خواهد شد، ایران با نتایجی ضعیف از مرحله گروهی جام جهانی کنار رفت تا چنین نشود.

به گزارش فرارو، در چنین شرایطی چند هفته‌ای می‌شود که گمانه‌زنی درباره سرمربی جدید تیم ملی آغاز شده و در این بین عده‌ای می‌گویند سرمربی جدید ایرانی است و تعدادی هم اعتقاد دارند سرمربی تازه قرار است اروپایی باشد. همزمان با انتشار چنین اخباری حالا فاکس اسپرت هم خبر داده که اروه رنار، سرمربی فرانسوی عربستان از شرایطش در این کشور راضی نیست و قرار است قراردادش را فسخ کند. اهمیت این خبر به آن است که اروه رنار پیش از کارلوس کی‌روش هم گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران بود و او حتی از مسئولان ایران خواسته بود یکی دو ماه به او فرصت دهند تا بعد از پایان همکاری‌اش با مراکش به ایران بیاید. با این حال، در آن برهه مسئولان فدراسیون فوتبال عجله کردند و قید همکاری با رنار را زدند.

حالا و در شرایطی که رنار با عربستانی‌ها نتایج درخشانی کسب کرده و حتی در جام جهانی توانست آرژانتینِ قهرمان را شکست دهد، دوباره شایعاتی مربوط به حضور او در تیم ملی ایران به گوش می‌رسد. موضوعی که اگر صحت داشته باشد می‌تواند او را تبدیل به یکی دیگر از چهره‌های سرشناسی کند که هدایت تیم ملی ایران را به عهده گرفته است.

نظر شما