شناسهٔ خبر: 58609049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جهانبخش:‌ با ذهنیتی که داریم قهرمان هلند می‌شویم

تهران- ایرنا- وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: ذهنیتی که داریم باورنکردنی است و فکر می‌کنم با این ذهنیت می‌توانیم قهرمان هلند شویم. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فاینورد روز گذشته در حالی که با ۲ گل از پی‌اس‌وی آیندهوون عقب بود، با ۲ گل علیرضا جهانبخش که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود از شکست فرار کرد و جایگاه خود را در صدر حفظ کرد.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان پس از این دیدار در گفت‌وگو با سایت تلویزیونی باشگاه فاینورد گفت: هواداران همیشه پشتیبان ما هستند. بازی‌های خانگی واقعا احساس متفاوتی دارند. این را می‌دانم که بازی تیم فاینورد برای هواداران چه اهمیتی دارد. تماشاگران ما بازی‌های ما چه خانگی و چه خارج از خانه را با هیجان نگاه و پیگیری می‌کنند.

وی افزود: هیچ فشاری روی ما نیست و بازی به بازی پیش می‌رویم. حفظ کردن صدر کار سختی است اما من فکر می‌کنم که کیفیت این کار را داریم. فصل طولانی است و ما تلاش می‌کنیم در هر بازی برای پیروزی به میدان برویم.

جهانبخش در مورد گل پیروزی‌بخش خود در وقت‌های اضافه نیمه دوم بیان کرد: این گل باورنکردنی بود. فکر می‌کنم ما در این بازی ۳۵ شوت زدیم در حالی که حریف‌مان ۵ یا ۶ شوت به سمت دروازه ما زد. ما حتی‌ می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. به نظرم تعویضی‌ها در بازی عالی بودند.

وینگر ایرانی فاینورد در پایان عنوان کرد: در نیمه اول حس می‌کردیم که می‌توانیم هر لحظه موقعیت‌ گل ایجاد کنیم. بعد از کارت قرمز حریف واقعاً با تمام قوا پیش رفتیم. ذهنیتی که داریم باورنکردنی است. بعد از گل تساوی هم به دنبال گل پیروزی بودیم اما نشد. باید به روند خود ادامه دهیم. این ذهنیت به ما کمک می‌کند تا قهرمان هلند شویم.

جهانبخش:‌ با ذهنیتی که داریم قهرمان هلند می‌شویم

نظر شما