شناسهٔ خبر: 58608241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ملی پوش بوکسی که کارگری می‌‎کند

فاطمه احمدیان

صدرا صفری ملی پوش بوکس جوانان، این روزها به جای تمرین برای حضور در مسابقات آسیایی مجبور است کارگری کند.

صاحب‌خبر -

این ملی پوش بوکس جوانان در جمع خبرنگاران کرمانشاه، با گلایه از عدم توجه مسئولین به قهرمانان ورزشی، اظهار کرد: امسال در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور قهرمان شدم و به اردوی انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا دعوت شدم.

وی ادامه داد: با پشت سر گذاشتن اردوهای مختلف به مرحله نهایی اردوی تیم ملی رسیدم تا به مسابقات جهانی اعزام شویم، اما متاسفانه دچار آسیب دیدگی شدم و به مسابقات اعزام نشدم.

صفری به در پیش بودن مسابقات بوکس جوانان آسیا در سال آینده اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه باید اکنون خود را برای این مسابقات آماده کنم، اما کارگری می‌کنم و به تمرینات نمی‌رسم.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه باید در روز دو نوبت تمرین داشته باشم، اما از صبح تا عصر گچ کاری می‌کنم و عصرها نیز با وجود خستگی زیاد یک نوبت تمرین دارم.

 ملی پوش وزن 51 کیلوگرم بوکس جوانان تصریح کرد: باتوجه به اینکه در شهرستان زندگی می‌کنم و مجبورم کار کنم، برای همین نمی‌توانم برای ادامه  تمرینات مدام به کرمانشاه رفت و آمد داشته باشم و زیر نظر مربیان بزرگی همچون علی مظاهری تمریناتم را انجام دهم.

وی تصریح کرد: در شهرستان مربی بزرگی نداریم که بخواهم با او تمرین داشته باشم، بنابراین شاید با این شرایط نتوانم در مسابقات آسیایی شرکت کنم.

به گزارش ایسنا، در پی سخنان این ملی پوش بوکس، فشی رئیس هیات بوکس کرمانشاه اعلام کرد که صدرا صفری تا پایان امسال می‌تواند دو روز را در هفته میهمان هیات استان باشد تا تمرینات خود را زیر نظر مربیان بزرگ این رشته ادامه دهد و پول دو روز کار هم به او پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما