شناسهٔ خبر: 58604470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

فدراسیون فوتبال هنوز هم نمی خواهد کی روش دلخور باشد! فدراسیون فوتبال هنوز هم نمی خواهد کی روش دلخور باشد!

تشکر کردن کار بسیار پسندیده‌ای است، ولی شرایطی دارد که در صورت فراهم نبودن آن شرایط، حکمش دیگر ادب نیست، بلکه به نوعی نشانه ضعف قلمداد خواهد شد. به این نکته توجه داشته باشید که قبل از جام جهانی فدراسیون فوتبال با همین کادر اجرایی و مدیریتی، وقتی اسکوچیچ را برکنار کرد هیچ تشکری از او و کادر فنی تیم

صاحب‌خبر -

تشکر کردن کار بسیار پسندیده‌ای است، ولی شرایطی دارد که در صورت فراهم نبودن آن شرایط، حکمش دیگر ادب نیست، بلکه به نوعی نشانه ضعف قلمداد خواهد شد.

به این نکته توجه داشته باشید که قبل از جام جهانی فدراسیون فوتبال با همین کادر اجرایی و مدیریتی، وقتی اسکوچیچ را برکنار کرد هیچ تشکری از او و کادر فنی تیم ملی فوتبال نکرد.

اسکوچیچ در بدترین شرایط تیم ملی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی تحویل گرفت و در بهترین شرایط توانست مجوز حضور در جام جهانی را بگیرد ولی کی‌روش تیم را در بهترین شرایط تحویل گرفت و در جام جهانی بعد از قطر ضعیف‌ترین نتیجه را در بین تیم‌های آسیایی گرفت.

این نکته مهم است که فدراسیون فوتبال از جام جهانی تا امروز هیچ عکس‌العمل رسمی نسبت به برکناری یا ادامه همکاری با کی‌روش نشان نداده بود و این موضوع در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد ولی به محض اینکه مطمئن شد او با قطر در آستانه عقد قرارداد است، از کی‌روش به خاطر زحماتش تشکر کرد و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم جمعه گذشته اعلام کرد «برای تیم ملی مربی داخلی بهتر است»!. حرفی که تا قبل از اطمینان از حضور کی روش در قطر نزده بود.

از همه این رفتارها و گفتارها می‌توان متوجه شد که فدراسیون فوتبال در هیچ شرایطی قصد ناراحت کردن کی‌روش را نداشته و تمام تلاش خود را می‌کند تا این مربی از فدراسیون فوتبال دلخور نشود زیرا با توجه به سابقه‌ای که از او سراغ داریم، در صورت خشمگین شدن، غیر قابل کنترل می‌شود و حرف‌هایی را که نباید بزند، می‌زند.

فدراسیون فوتبال به تشکر کردن عادت ندارد زیرا اگر عادت داشت از اسکوچیچ هم تشکر می‌کرد ولی تشکر از کی‌روش آن هم زمانی که مطمئن شد این مربی تیم پیدا کرده است و بیکار نخواهد ماند، ابهامات زیادی در خود مستتر دارد که فهمیدن کلیات آن خیلی سخت نیست.

23302

منبع: khabaronline-1727961

نظر شما