شناسهٔ خبر: 58604282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سروش اسکندری: کیفیت مسابقات بدمینتون جام فجر مورد تایید همه کشورهای حاضر بود/ امیدوارم تعداد اعزام‌ها بیشتر شود

کاپیتان تیم ملی بدمینتون ایران از ‌کیفیت برگزاری مسابقات جام فجر تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

سروش اسکندری، کاپیتان تیم ملی بدمینتون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: کیفیت مسابقات واقعا بالا بود. تیم های خیلی خوبی از آسیا و اروپا در این دوره از بازی‌ها حاضر شده بودند. بچه‌های ما همه تلاش شان را کردند اما واقعیت این است که بضاعت بدمینتون ایران همین است که می‌بینید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کردید با توجه به تحریم‌های متعدد ایران 26 کشور در این رویداد شرکت کنند؟ گفت: حقیقتا خیر به هیج عنوان تصور نمی‌کردم این اتفاق رخ بدهد اما خوشبختانه استقبال خوبی هم شد.

کاپیتان تیم ملی با ابراز رضابت از میزبانی تهران از این دوره بازی‌ها بیان کرد: البته میزبانی این دوره هم واقعا خوب بود که من فکر می‌کنم این مورد را سایر تیم‌ها و کشورها نیز تایید کنند. مسابقات در حد جایزه بزرگ برگزار شد.

سروش اسکندری در خصوص حضور بدمینتون در بازی‌های آسیایی گفت: اطلاعی ندارم ولی اگر قرار بر حضور در این بازی‌هاست هرچه سریعتر اعلام کنند تا بتوانیم روند آماده سازی خوبی را طی کنیم.

عضو تیم ملی بدمینتون ایران در پایان در مورد قول فدراسیون برای اعزام‌های بیشتر در سال 2023 عنوان کرد: امیدوارم این قول‌ها عملی شود چون رشته ما در جهان رنکینگ دار است و فقط از طریق شرکت در این مسابقات می توانیم رنک خودمان را بهبود ببخشیم. الزامات رشته ما شرکت در رویدادهای بین المللی است که متاسفانه تعداد آنها در طول سال خیلی کم است.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما