شناسهٔ خبر: 58596284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پخش زنده جدال لیگ برتر والیبال بانوان با گزارشگر خانم

سومین مسابقه از دیدار سریک گنبد و سایپای تهران در نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ماه به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش پخش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛  سومین دیدار دو تیم والیبال سریک و سایپا برای صعود به فینال لیگ برتر زنان فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ماه از کانال تخصصی ورزش بانوان پخش خواهد شد. 

تیم پیکان به عنوان نخستین تیم به فینال این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان صعود کرده است. فینالیست دوم هم فردا در سالن المپیک گنبد مشخص می‌شود، جایی که دو تیم سریک و سایپا به مصاف هم می‌روند. 

سایپا برنده دیدار نخست نیمه‌نهایی بود و سریک برنده مصاف دوم تا به این ترتیب جدال دو تیم بر سر صعود به فینال لیگ برتر به مسابقه سوم بکشد. 

این دیدار به صورت زنده از برنامه "گزارش ورزشی" به تهیه‌کنندگی صدف سبحانی هم از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز و همچنین کانال تخصصی ورزش بانوان در برنامه کاربردی ایران‎صدا پخش خواهد شد. هیلدا حسینی‌خواه گزارشگری این دیدار بر عهده دارد. 

گفتنی است دیدارهای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، بسکتبال و فوتسال بانوان به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش و کانال تخصصی ورزش بانوان پخش شد. 

دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان نیز روز جمعه ۲۱ بهمن ماه به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود. 

 

انتهای پیام// 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما