شناسهٔ خبر: 58577986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امید ابراهیمی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد

بازگشت ملی پوش بدشانس ایرانی به تمرینات الوکره

امید ابراهیمی که به دلیل آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داد، می‌تواند الوکره را در ادامه مسابقات همراهی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی به تمرینات الوکره بازگشته است. این خبری است که توسط رسانه رسمی این باشگاه قطری اعلام شد و لژیونر باتجربه ایرانی می‌تواند تیمش را در ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر همراهی کند.

این بازیکن باتجربه و ملی پوش، خودش را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر آماده می‌کرد که در یکی از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی و برابر نیکاراگوئه، در همان دقایق ابتدایی دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

1798201 امید ابراهیمی پس از بازگشت به فهرست الوکره، در جمع نفرات ذخیره دیدار امروز مقابل الغرافه قرار گرفت

پس از انجام آزمایشات متعدد، مشخص شد که ابراهیمی با بدشانسی محض، از ناحیه کشاله دچار پارگی شده در نتیجه قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات جام جهانی نیست. خبر دردناکی که باعث ناراحتی این بازیکن، اعضای کادرفنی تیم ملی و سایر هم تیمی هایش شد.

او سپس راهی لندن شد تا در یکی از بیمارستان‌های پایتخت انگلیس مورد عمل جراحی قرار بگیرد. این مسئله سبب شد تا باشگاه الوکره به دنبال جذب یک بازیکن برای جانشینی ابراهیمی در ترکیب تیمش باشد و در همین راستا، با عدلان قدیوره بازیکن تیم الدحیل به توافق رسید.

1798198

حالا تیم قطری از بازگشت ابراهیمی به تمرینات خبر می‌دهد و پوستری را نیز در این زمینه منتشر کرده است. طبق اعلام روزنامه استاد الدوحه، این لژیونر ایرانی مشکلی برای همراهی الوکره در دیدار برابر الغرافه ندارد.

نظر شما