شناسهٔ خبر: 58576608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مصاحبه بحث‌برانگیز مانوئل نویر علیه مدیران بایرن

احساس کردم قلبم پاره پاره شده است

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در مصاحبه مفصلی برای اولین بار درباره مصدومیتش و همچنین اخراج مربی محبوبش از این باشگاه صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -
احساس کردم قلبم پاره پاره شده است
کد خبر: 595215
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ۱۴:۱۲:۵۲

نویر پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی برای سپری کردن تعطیلاتش به همراه خانواده به اسکی رفت و همین‌جا بود که در حادثه‌ای به شدت مصدوم شد و مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. 

به گزارش ورزش سه، او در این باره گفت: «اگر بخواهم درباره مصدومیتم صحبت کنم، باید به کمی عقب‌تر بروم. باید از قطر شروع کنم. اتفاقات بسیاری در آنجا رخ داد. ما از حمایت کافی در خانه برخوردار نبودیم و این شرایط را سخت کرد. پس از بازگشت دوست نداشتم بازی‌های جام جهانی را نگاه کنم. روز اول 10 کیلومتر و روز دوم هم 10 کیلومتر دویدم. کدام دروازه‌بانی 20 کیلومتر در دو روز می‌دود؟»

این دروازه‌بان درباره شرایط سخت پس از بازگشت از قطر اظهار داشت: «دیگران با روانشناس‌ها صحبت می‌کنند، اما من روز سوم هم برای دویدن رفتم و سپس تصمیم گرفتم با یکی از دوستان نزدیکم در روز چهارم به اسکی بروم. سی سال است که در حال اسکی کردن هستم و این کار برایم بسیار راحت است.»

این بازیکن آلمانی درباره اتفاقی که باعث مصدومیتش شد اضافه کرد: «جسمی زیر برف بود که نگذاشت درست پیش بروم. سرعتم حدود 10 تا 12 کیلومتر بود. سرعت زیادی نداشتم. در مسیر اصلی هم نبودم و در مسیر آموزش قرار داشتم. صدها بار این مسیر را طی کرده بودم.»

نویر با اشاره به این که پس از مصدومیتش حس کرده باشگاه و هواداران را از خودش ناامید کرده ادامه داد: «من بلافاصله تصویری در گروهی که در واتساپ داشتیم منتشر کردم و از همه عذر خواستم. با مدیران تماس گرفتم و گفتم که متاسف هستم. من کسی نیستم که بی‌گدار به آب بزند. همه چیز را توضیح دادم و حتی سعی کردم بگویم چه شد که این اتفاق رخ داد.»

مدیران بایرن ابتدا شوکه و ناراحت شدند و برخورد خیلی خوبی نداشتند. او در این باره گفت: «می‌توانستم این رفتار را کاملا درک کنم. برای باشگاه آسان نبود که بخواهد با ناراحتی و ناامیدی بازیکنان کنار بیاید. سپس آن‌ها تصمیم گرفتند دروازه‌بان دیگری به خدمت بگیرند، این موضوع مربوط به من نبود.»

او درباره احتمال خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال اظهار داشت: «اطمینان دارم که مصدومیتم درمان خواهد شد و باز هم راهی برای بازگشت دارم. هانسی فلیک هم منتظر بازگشت من است. اگر نتوانم خوب کار کنم، جایم را به بازیکن دیگری خواهم داد، اما زیاد روی این موضوع حساب نکنید!»

یکی از اتفاقات مهم چند روز اخیر مربوط به اخراج تونی تاپالوویچ بود. این مربی دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ رابطه بسیار نزدیکی با نویر داشت و حتی یکی از دلایل ناراحتی یولیان ناگلزمان و در نهایت اخراج او هم همین بود که گفته می‌شد این مربی اخبار جلسات فنی را به این دروازه‌بان منتقل می‌کند. 

این ستاره آلمانی درباره این اتفاق گفت: «اخراج او ضربه سنگینی برای من بود. نمی‌دانم چطور ناگهان چنین تصمیمی گرفته شد. من اصلا اخراج او را درک نکردم و این واقعا باعث ناراحتی من شد. احساس کردم قلبم پاره پاره شده است. این یکی از بدترین تجربیات دوران فوتبالم بود. همه در تیم دروازه‌بانی ناراحت و از هم پاشیده بودند و همه گریه می‌کردیم.»

او با اشاره به دلیل اخراج تاپالوویچ اضافه کرد: «مسائلی از سوی مدیران بایرن مطرح شد که من دوست ندارم آن‌ها را مطرح کنم، اما هیچ بحثی در آن حد جدی نبود که نشود با صحبت و مذاکره حلش کرد. صحبت‌هایی که درباره انتشار اخبار جلسات به او نسبت داده شده صددرصد و قطعا اشتباه است.»

 

نظر شما