شناسهٔ خبر: 58574261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بهزاد داداش زاده:

عدالت چیزی است که پرسپولیس دنبال آن است/ رفتن کی روش صلاح بود

مهر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریادهای یحیی گل محمدی فقط برای برقراری عدالت است نه چیزی دیگری که بخواهند به پرسپولیس اهدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بهزاد داداش زاده در گفتگویی درباره تساوی بدون پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک با تصمیمات پرحاشیه داور مسابقه همراه بود گفت: آنچه که پرسپولیس و هوارانش می‌خواهند اهدای امتیاز نیست بلکه عدالت است. وقتی یک تیم حقش پایمال می‌شود و مهمترین امتیازاتش را می‌گیرند چه باید گفت؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از عملکرد سرخپوشان افزود: فکر می‌کردم با وجود تماشاگر بار دیگر از دیدن فوتبال لذت ببریم اما چیزی که شاهد بودیم حاشیه‌ای تکراری که همه چیز را معمولا زیر سئوال می‌برد. نمی‌خواهم بگویم داور مسابقه با تصمیماتش مبنی بر اخراج علیرضا بیرانوند و نگرفتن دو پنالتی به ضرر پرسپولیس کار کرد چون کارشناس این امر نیستم اما سال‌ها بازی کردنم در زمین فوتبال به من ثابت کرده وقتی عدالت نباشد تمرکز هم نیست. پرسپولیس به خاطر تصمیمات داور عصبی شده بود.

او ادامه داد: بازدهی بازیکنان پرسپولیس فوق العاده است. آنها برای یک هدف مدام می‌جنگند و این اتفاق مهمی است که در یک تیم می‌افتد. هر تیمی آرزوی چنین اتحادی را دارد. فکر می‌کنم اگر پس از این هم عدالت را برقرار کنند باز هم پرسپولیس به صدر جدول بر می‌گردد.

داداش زاده درباره پیام خداحافظی کارلوس کی روش از از نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: آقای کی روش خدماتی را به فوتبال ایران ارائه کرده بود. او توان کامل خود را برای پرورش بازیکن نیز به کار گرفت اما فکر می‌کنم وقتش رسید فوتبال ایران به فکر یک تفکر جدید باشد. دیگر کی روش چیزی برای گفتن به فوتبالیست ایرانی نداشت. امیدوارم مدیران فدراسیون فوتبال هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کنند تا برای جام ملت‌ها آماده شویم.

نظر شما