شناسهٔ خبر: 58562685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار تهران: ایران قوی و مستقل خاری در چشم استکبار جهانی است

شهرری - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران در هفدهمین آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی گفت:دشمن به دنبال ضربه زدن به استقال این کشور است، امروز ایران قوی و مستقل خاری در چشم بدخواهان و استکبار جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ازخبر روز جمعه پایگاه ایثار شهرستان‌های بتیاد شهید ،محسن نایبی در مراسم مهمانی لاله ها که با حضور رهبران و پیروان ادیان توحیدی در آرامستان زرتشتیان تهران برگزار شد، با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز و خیر مقدم به رهبران، نمایندگان و پیروان ادیان الهی اظهار داشت:پیروان ادیان الهی در تمام طول دوران انقلاب و حوادث پس از آن در کنار مردم مسلمان ایران حماسه ها ساختند و این در حالی بود که هیچ اجباری در این امر نبود و شهدای شما با احساس تکلیف برای دفاع در برابر هجوم دشمنان ایستادند و این مراسم بزرگداشتی بر این حماسه ها است.

معاون استاندار تهران: ایران قوی و مستقل خاری در چشم استکبار جهانی است

وی افزود:امروز ملت ایران با یک جنگ تمام عیار ترکیبی که توسط بدخواهان و دشمنان این نظام رقم خورده مواجه شدند و هدفشان نه مذهب و آیین و مسلک بود، بلکه تمام ظرفیت های خود را برای ایستادن در برابر نظام به کار گرفتند تا استقلال، وحدت و یکپارچگی این کشور را از هم بپاشند، گرهمایی های که در سایر کشورها برپاکردند همه دیدند که دشمن به دنبال ضربه زدن به استقال این کشور است، امروز ایران قوی و مستقل خاری در چشم بدخوان و استکبار جهانی است.

معاون استاندار تهران با اشاره به فتوای امام راحل(ره) مبنی بر دفاع از کشور در برابر حجوم دشمن و پاسخ مثبت ملت ایران به این فتوا بیان داشت: امروز نیز وظیفه ما لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب برای جهاد تبیین است و امروز وظیفه همه ملت ایران با هر دین و آیینی تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است.

هفدهمین آیین ملی عطرافشانی گلزار شهدای ادیان توحیدی (میهمانی لاله‌ها)، دیردز با حضور جمعی از مسئولان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، معاون استاندار تهران، خانواده‌های شهدا و نمایندگان اقلیت‌های مذهبی ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای ادیان توحیدی در آرامستان زرتشتیان برگزار شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این مراسم با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ابلاغ سلام دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدای ادیان توحیدی، وحدت همه ادیان در دفاع از ارزش‌های انقلاب را از ویژگی‌های مهم دوران پیروزی ملت در برابر نظام ستم‌شاهی و در ادامه دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در منزل شهدای ادیان توحیدی به منظور پاسداشت مقام این شهیدان حجت را برهمگان تمام کرد و امروز این مراسم با شکوه در همین راستا برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ایثار و از جان گذشتگی بزرگ مردان ادیان الهی در دفاع از این کشور را تا همیشه به عنوان سند افتخار از آن یاد می‌کند، تصریح کرد: تقدیم بیش از ۸۰۰ شهید، جانباز و آزاده سرافراز توسط پیروان ادیان توحیدی، سندی محکم بر تأیید همبستگی و اتفاق آراء در حفاظت و صیانت از ایران باشکوه و سربلند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: امروز و همزمان در شهرستان‌های استان تهران مزار بیش از ۸ هزار و پانصد شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس عطرافشانی و گلباران می‌شود.

در این مراسم از خانواده شهیدان روبن گیور گیزیان، داریوش شهزادی، جهانبخش نمیرانیان، ژوزف شاهانیان، فریبرز موریم و چارلیس گیور گیزیان با اهدای لوح سپاس و تندیس ایثار تجلیل شد.

در پایان این مراسم مسئولان لشکری و کشوری و رهبران و پیروان ادیان توحیدی با نثار گل به مقام شامخ شهدای ادیان الهی ادای احترام کردند و همزمان بالگرد ارتش جمهوری اسلامی ایران مزار شهدا را گلباران کرد.

مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد

آیین میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی و گلباران مزار مطهر و منور شهدا با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش «ایثار تهران»، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این مراسم ضمن تبریک ایام میلاد مسعود امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر گفت: پیامبر اکرم (ص) در مورد ایشان فرمودند: «من و علی پدر این مردم هستیم» و لذا هرکس عاق والدین شود عاقبت بخیر نخواهد شد و لعنت ابدی نصیب کسانی است که عاق پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) یعنی پدران بشریت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آثار دنیوی عاق والدین و پدر معنوی امت، گفت: اگر از جانب ولایت پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) کسی امنیت پیدا نکند و به آرامش باطنی و ظاهری نرسد، به طور حتم در ولایت شیطان امنیت دنیا و آخرت پیدا نخواهد کرد.

در پایان این مراسم که اصحاب کریمی  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت گل‌باران و عطرافشانی مزارهای مطهر شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما