شناسهٔ خبر: 58562621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تبرئه ستاره منچستر از اتهام تجاوز؛ هواداران اما فراموش نکردند!

تهران- ایرنا- ستاره جوان باشگاه منچستریونایتد از تمام اتهامات مربوط به تجاوز و خشونت جنسی تبرئه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ژانویه سال گذشته میلادی بود که یک زن انگلیسی که خود را نامزد میسون گروین‌وود، ستاره جوان منچستر معرفی کرد، با انتشار تصاویری از صورت مجروح و خون‌آلود خود، ستاره ۲۱ ساله این باشگاه را به آزار جنسی و ضرب و جرح‌ متهم و از او شکایت کرد.

همین مسئله هم باعث شد تا ستاره ۲۱ ساله منچستر از ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲(۱۰ بهمن ۱۴۰۰) از حضور در ترکیب شیاطین سرخ محروم شود. میسون حتی با شکایت باشگاه منچستریونایتد هم مواجه شد.

پس از آن پلیس تحقیقاتی را برای رسیدگی به اتهامات گرین‌وود شروع و او را بازداشت کرد. البته او سه روز بعد به قید وثیقه آزاد شد. با این حال در یک سال اخیر این ستاره انگلیسی از همه فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

به دنبال این اتهامات پیراهن میسون گرین‌وود از فروشگاه آنلاین منچستر یونایتد کنار گذاشته شد و نایکی، شرکت مشهور تولیدکننده تجهیزات ورزشی نیز به همکاری با او پایان داد. گرین‌وود ادامه فصل را از دست داد و در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ نیز در فهرست یونایتد قرار نگرفت.

با پایان یافتن تحقیقات اما پلیس منچستر اعلام کرد که اتهامات او از قبیل تجاوز، تعرض و خشونت توسط دادستان لغو شده و این بازیکن دیگر تحت پیگرد قانونی نیست. ضمن این که با ارائه مدارک تازه به دادگاه، شهادت شاهدان هم پس گرفته شده است.

با این حال، هواداران یونایتد معتقد هستند که گرین‌وود، با وجود تبرئه شدن از تمامی اتهامات حق بازی برای این تیم را ندارد. هواداران یونایتد دیشب با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خواهان قطع همکاری یونایتد با گرین‌وود شدند. یکی از آنها که اعضای انجمن هواداری این باشگاه نیز هست در صفحه توییترش نوشت: هیچ راهی وجود ندارد که او بتواند دوباره برای یونایتد بازی کند.

نظر شما