شناسهٔ خبر: 58562402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور باشگاه‌های ایرانی در رده بندی سازمان جهانی فوتبال ساحلی

باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیگیری‌های کمیته فوتبال ساحلی بعد از سال ها، به رده بندی سازمان جهانی اضافه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، این اتفاق ویژه یک خبر خوب برای باشگاه‌های فوتبال ساحلی مردان و زنان حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران است که از این به بعد، در رده بندی سازمان جهانی فوتبال ساحلی حضور دارند.

در به روز رسانی جدید سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی، باشگاه‌های ایرانی در دو بخش مردان و زنان به رده بندی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اضافه شده اند تا پس از این، عملکرد باشگاه‌ها و حضور آن‌ها در مسابقات مختلف، ثبت و در رده بندی لحاظ شود.

در حال حاضر در بخش مردان باشگاه مقاومت گلساپوش یزد، قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی با ۲۱۰ امتیاز و بین ۱۸۶ باشگاه در رده‌ی ۵۳ جهان قرار دارد و در بخش بانوان نیز باشگاه داماشیان گیلان قهرمان لیگ برتر بانوان ایران با ۲۰ امتیاز بین ۶۰ باشگاه در رده‌ی ۴۲ جهان قرار گرفته است.

مواردی که در تخصیص امتیاز‌ها به باشگاه و رده بندی تاثیرگذار است، جایگاه تیم‌های ملی آقایان و بانوان در رده بندی تیم‌های ملی، برگزاری مسابقات داخلی کشور‌ها و همچنین شرکت باشگاه‌ها در مسابقات بین المللی است. با حضور باشگاه‌های ایرانی در رده بندی سازمان جهانی فوتبال ساحلی، امکان حضور باشگاه‌های ایرانی در رقابت های بین المللی بیشتر از قبل میسر خواهد شد.

در پایان لازم به ذکر است که در هفته‌ی جاری چهارمین جلسه‌ی کارگروه تشکیل تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برگزار شده است و به زودی تیم ملی فوتبال بانوان تشکیل خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما