شناسهٔ خبر: 58562383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد

بهره‌برداری از ۳۰ طرح تجهیزاتی پیشرفته در صداوسیمای مازندران

امیرحسین طاهریان

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ۳۰ طرح تجهیزاتی پیشرفته با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در صداوسیمای مرکز مازندران به بهره برداری رسیده است.

صاحب‌خبر -

مدیرکل صدا و سیمای مازندران امروز در آئین افتتاحیه پروژه‌های فنی صداوسیمای مازندران که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: شجاعت و استقلال طلبی مردم مازندران همواره مورد احترام همه حکومت‌ها بوده و نخستین حکومت علویان که  در این استان شکل گرفت در واقع کانون تمدن سازی شیعی بوده است.

هادی ابراهیمی افزود: تلاش آگاهانه مازندرانی‌ها موجب شد تا راهبرد تشیع به یک مسئله فرهنگی تبدیل شود از این‌رو میراث غدیر از دستاوردهای مازندران بوده است .

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه در سال ۱۳۷۶ شبکه رادیو استانی و در ۱۳۷۷ شبکه استانی مازندران راه اندازی شده است، گفت: از طریق اپلینگ ماهواره مازندرانی‌های مقیم خارج از کشور برنامه‌های شبکه تبرستان را مشاهده می‌کنند.

این مسئول افزود: هیات‌های اندیشه‌ورز را در برنامه‌های استانی فعال کردیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی تولید محتوا برای  معرفی قابلیت‌های اقتصادی، خرده فرهنگی و جایگزین کردن خط سبز به جای خط قرمز اجرایی شد.

ابراهیمی با بیان اینکه  از تشدد در سیاست گذاری‌ها پرهیز کردیم و اندیشه امامین و آرمان‌های انقلاب را دنبال می‌کنیم ، یادآور شد :مازندران را پایتخت یادواره‌های شهدا باید بنامیم چرا که هر هفته در استان مراسم یادواره شهدا برگزار می‌شود که تمام این  برنامه‌ها را صداوسیما مازندران پوشش می‌دهد.

قابل ذکر است به مناسبت دهه فجر در این مراسم ۳۰ طرح تجهیزاتی پیشرفته صدا و سیمای مازندران با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما