شناسهٔ خبر: 58562336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دستیار دعوایی در فوتبال ایران خریدار دارد!

فوتبالی که امروز مشاهده می‌کنیم تبدیل به دعوا و درگیری بین نیمکت‌های دو تیم رقیب شده است!

صاحب‌خبر -

دیدار اخیر مس کرمان و استقلال تهران با برتری ۳ بر ۲ آبی پوشان تهرانی به پایان رسید. این دیدار با حاشیه و جنجال زیادی همراه شد. مربی گلرهای مس کرمان با ساپینتو درگیر شد و سرمربی استقلال هم مُشت‌های خودش را برای هواداران تیم رقیب روی سکوها گره کرد تا درگیری‌ها بالا بگیرد و ...

متأسفانه به نظر می رسد در فوتبال ایران دستیاران دعوایی خریدار دارند. اغلب سرمربیان لیگ برتری جدای از آنالیزور و کمک مربیان فنی به دنبال استخدام یک دستیار داد بزن و شلوغ کن هستند تا لب خط را به قول معروف برای آنها جمع کند.

این موضوع تبدیل به یک اپیدمی در فوتبال ایران شده و همه گیر شده است. به نظر می رسد اگر فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی فکری به حال این موضوع نکنند باید شاهد مربیان داد بزن بیشتری در این فوتبال باشیم و روز به روز مسائل فنی به قهقرا خواهد رفت.

یکی از مسئولین کمیته انضباطی در این ارتباط به خبرورزشی گفت: «کمیته انضباطی به دقت مسائل یکی دو هفته اخیر در لیگ برتر و درگیری نیمکت‌های تیم‌های مختلف را رصد کرده و با خاطیان برخورد خواهد کرد. این کمیته اجازه نخواهد داد مسابقات فوتبال به تشنج کشیده شده و مربیان حاشیه ساز و داد بزن بیشتر از این فوتبال را به آشوب و حاشیه بکشانند.»

نظر شما