شناسهٔ خبر: 58562062 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پورامیری: من فیلمسازم، داور نیستم

کارگردان فیلم «یادگار جنوب» درباره اینکه فیلم مشترکش با حسین دوماری چقدر شانس دریافت سیمرغ جشنواره را دارد، گفت: من فیلمسازم، داور نیستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» پدرام پورامیری در گفت و گو با ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، گفت: بازخوردها جالب و تقریبا همان چیزی که توقع داشتیم بود، همین که یک قدم رو به جلو رفتیم و توانستیم سوال ایجاد کنیم یعنی فیلم ما کار خودش را انجام داده است.

او با بیان اینکه عوامل فیلم «یادگار جنوب» واقعا زحمت کشیده‌اند، گفت: عوامل فیلم در یک دوره فشرده و با جلسات بسیاری که گذاشته شد به نتیجه رسیدند و خدا را شکر که تمام زحماتشان را امروز روی پرده سینما دیدم.

کارگردان فیلم «یادگار جنوب» اظهار کرد: این فیلم به لحاظ پروداکشنی و فضاسازی سنگین است و گردآوری همه این موارد یکجا برای رسیدن به نتیجه واحد، کار بسیار دشواری است. امیدوارم مخاطب هم با این نظر موافق باشد و فیلم را دوست داشته باشد. در مجموع من از نتیجه فیلم راضی هستم.

فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری در آخرین سانس از دومین روز چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه و منتقدان سینما نمایش گذاشته شد.

نظر شما