شناسهٔ خبر: 58561254 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

تکریم پدران آسمانی در آیین «ستاره های شهر»

ایرنا

ستاد بزرگداشت آیین «ستاره های شهر» همزمان با فرا رسیدن ایام الله فجر انقلاب اسلامی و به میزبانی تالار بزرگ حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در روایت هشتم خود به تکریم از« پدران آسمانی» پرداخت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،‌جشن میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) همراه با اجرای متفاوت خوانندگان و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری با حضور آحاد مردم قدرشناس، برگزار شد.

بر این اساس،‌مراسم جشن پدران آسمانی ۱۳ بهمن ماه جاری با نمایش نماهنگ شهدای شاهچراغ(ع) و قرائت قرآن توسط فرزند شهید نوروزی آغاز شد و پس از آن گروه موزیک سرود جمهوری اسلامی ایران را بگونه زنده نواختند.

در ادامه،‌پخش فیلم دیدار‌مقاممعظم‌رهبری بافرزندان شاهد و دعوت ازفرزندشهیدنیک‌فرجام‌برای اجرای اول انقلاب بر صحنه رفت‌وسرداربیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ایراد سخنرانی و به خیرمقدم پرداخت و گروه رزم نواز ارتش و فرزند شهید نیک فرجام اجرای دوم میلاد نور را اجرا کردند.

همچنین برنامه یاد شده با پخش کلیپ جهادگران شاهد و سخنان سردار بوعلی فرمانده سپاه استان پیش رفت و حضور راوی محمد امیری لحظاتی خاطره انگیز را تداعی کرد و اجرای فرزند شهید قلیچ پور، ایلیا، صبح غدیر و انتخاب را نیز بر صحنه برد و اصغر شجاعی دکلمه و شعر خود را قرائت کرد.

انتهای پیام/
در پایان این نوبت از آیین «ستاره های شهر» مسئولین جهت تجلیل از پدران شهید حاضر در جلسه همراه با گروه رزم نواز ارتش در جایگاه حضور یافتند و همچنین، قرعه کشی و اهداء هدایا نیز انجام شد.

برچسب‌ها:

نظر شما