شناسهٔ خبر: 58561187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴ طرح برق روستایی در نیکشهر افتتاح و کلنگ زنی شد 

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ۲ طرح برق روستایی در روستاهای کوچینگ و آبگاه افتتاح و ۲ طرح دیگر نیز کنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا خلیل عوض‌زاده در این مراسم با بیان اینکه از جمله اقدامات مهم شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان خدمت‌رسانی شایسته به مناطق روستایی است،اظهارداشت: به جهت توزیع برق مطمئن و پایدار به مردم مناطق روستایی آبگاه و کوچینگ شهرستان نیکشهر این تعداد پروژه با اعتبار بیش‌از ۱۳۱ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: روستاهای کوچینگ و آبگاه از جمله مناطق سخت گذر شهرستان نیکشهر هستند که بسیاری از تجهیزات مورد استفاده شبکه برق این منطقه از طریق زمینی و به صورت دستی توسط کارکنان این شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۲۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، سه دستگاه پست هوایی از جمله حجم پروژه های افتتاح شده و در دست اجراست.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات شبکه برق این منطقه برطرف خواهد شد، افزود: جهت رفع کامل مشکلات برق این منطقه نیاز به احداث پست فوق توزیع هستیم. ‌

نظر شما