شناسهٔ خبر: 58560986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح ۳۰ پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان دلیجان

شقایق ابراهیمی

استاندار مرکزی از افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرزاد مخلص‌الائمه ۱۴ بهمن همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین روز از ایام الله دهه فجر که برگ مهمی از کتاب قطور تاریخ بشریت در این ایام ورق خورده و شکل گرفته، ۳۰ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان در دلیجان افتتاح می شود. 

وی افزود: از میزان اعتبار مذکور ۱۰۰ میلیارد برای ۲۹ پروژه عمرانی و ۷۸ میلیارد برای یک پروژه اقتصادی سرمایه گذاری شده است. 

استاندار مرکزی تصریح کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در این پروژه ها بیش از ۲۲۰ نفر  است، عمدتا طرح های اقتصادی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و عمومی و  بعضا طرح های عمرانی با سرمایه گذاری دولت و مشارکت دهیاری ها انجام شده است. 

مخلص الائمه ادامه داد: امید است در ادوار بعدی بتوان با شتاب بیشتری طرح های جدیدی را وارد مدار کرد. 

وی تاکید کرد: روز گذشته یک افتتاح یکپارچه ملی تحت عنوان بهره برداری از ۱۱۰۰ واحد آموزشی در سطح کشور نیز انجام شد که تعدادی از این واحدها مربوط به استان مرکزی بود که عموما مشارکت خیرین را داشت. 

به گزارش ایسنا استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان دلیجان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای روستای دودهک در این شهرستان، زمین چمن این روستا به مساحت هزار متر مربع را نیز افتتاح کرد. 


انتهای پیام

نظر شما