شناسهٔ خبر: 58554909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی نمایشگاه کتاب «از فجر تا ولادت» در کتابخانه‌های رضوی

کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور به‌مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) به برپایی نمایشگاه کتاب، پوستر و نرم افزار اقدام کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در این نمایشگاه‌ها که به منظور احترام به حماسه بزرگ شهیدان انقلاب اسلامی، آشنا کردن نسل جوان با جانفشانی‌های مبارزان انقلابی، آشنایی مراجعان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین آشنایی باسیره و زندگانی امام علی (ع)، برگزار شده است، مجموعه‌ای از کتب چاپی، صوتی و نرم افزار برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در معرض نمایش قرار گرفته است.
در برخی از نمایشگاه‌های برگزار شده، علاوه بر کتاب‌های برگزیده، تازه‌های کتاب کتابخانه‌ها نیزدر معرض دید مراجعان قرار گرفته است. 
«مطلع الفجر»، «طلوع آزادی»، «دهه فجر»، «لبیک یا خمینی»، «طلوع فجر»، «دستاورد‌های فجر علوی»»دستاورد‌های انقلاب»، «همای رحمت»، «ایران استوار»، «جلوه‌های ولایت» و «صبح امید» از جمله عناوین نمایشگاه‌هایی است که در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها برگزار شده است. 
همچنین شناخت انقلاب اسلامی، گام به گام با انقلاب، امام به روایت امام، انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک، پژوهشی نو پیرامون انقلاب اسلامی، امام علی (ع) وایران، خداوند علم وشمشیر، الفبای ولایت، امیرسکوت وعدالت، قرآن ناطق، آفتای لایزال امام علی (ع) نیز از جمله عناوینی است که به نمایش گذاشته شده است. 
علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه‌های برگزار شده در محل کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی بازدید به عمل آورند.

نظر شما