شناسهٔ خبر: 58553738 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس بنیاد مستضعفان کشور:

اموال به دست آمده از رژیم پهلوی در دولت استفاده نشده است

مهـــر

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: اموال به دست آمده در رژیم پهلوی به هیچ عنوان در دولت استفاده نشده و در خزانه هستند تا در نمایشگاه‌ها برای مردم رونمایی شوند.

صاحب‌خبر -
 

پرویز فتاح ظهر پنجشنبه در مراسم واگذاری ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی تمامی امورات کشور و حتی امکانات نظامی و غیر نظامی در دست استکبار بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته باید به مردم بازگو شود، افزود: استکبار از جنایات رژیم پهلوی آگاه و به همین منظور سعی می‌کنند تا اقدامات و خدمات جمهوری اسلامی ایران را به مردم وارونه جلوه دهند بر همین اساس باید این خدمات تبیین شود.

فتاح با تاکید بر اینکه ۱۳۵ هزارمین سند بنیاد علوی امروز در اختیار مردم قرار گرفت اضافه کرد: قطعاً اقدامات بنیاد مستضعفین به همین جا ختم نشده و این نهاد آماده است املاک و اراضی خود را راستای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه کشور در اختیار دولت قرار دهد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: در همین مکان به مردم، ملت و مسؤولان اطمینان می‌دهم اموال به دست آمده در رژیم پهلوی به هیچ عنوان در دولت استفاده نشده و در خزانه هستند تا در نمایشگاه‌ها برای مردم رونمایی شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه در ۴۴ سال گذشته یک ریال از مردم اجاره‌ای توسط بنیاد مستضعفین دریافت نشده است، اضافه کرد: در طی این سال‌ها مردم از اراضی بنیاد علوی استفاده کرده و در آن منزل مسکونی را ساختند که یک ریال اجازه بابت این ساخت و سازها دریافت نشده است.

فتاح با قدردانی از زحمات مسؤولان استان گیلان در رابطه با اعطا دو هزار و ۵۰۰ سند بنیاد علوی در گیلان گفت: سمت و سوی بنیاد مستضعفین در کشور و گیلان کمک به احداث و اجرای نهضت مسکن ملی است و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما