شناسهٔ خبر: 58553626 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان:

به صفر رساندن تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای آرمان ماست

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان گفت: به صفر رساندن تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای آرمان ماست که برای تحقق آن باید تلاش کنیم و هرچه می‌توانیم آحاد مردم را در این مسیر آگاه سازیم زیرا که بر اساس آموزه‌های الهی می‌دانیم، نجات جان یک انسان هم برایمان همچون حیات‌بخشی به‌کل انسان‌هاست.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت ایام‌الله بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: کسب مجدد رتبه اول در ارزیابی عملکرد شش‌ماهه ادارات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان یکی از اتفاقات خوبی بود که رقم خورد.

وی اضافه کرد: به صفر رساندن تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای آرمان ماست که برای تحقق آن باید تلاش کنیم و هرچه می‌توانیم آحاد مردم را در این مسیر آگاه سازیم زیرا که بر اساس آموزه‌های الهی می‌دانیم، نجات جان یک انسان هم برایمان همچون حیات‌بخشی به‌کل انسان‌هاست.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان از تلاش راهداران از بازگشایی تمامی محورهای برف‌گیر حوزه استحفاظی شهرستان کاشان خبر داد و اضافه کرد: منظر آرایی و ایجاد هره خاکی در مقاطع پرتگاهی مسیر روستای سرنج تا زیرگذر شهدای گمنام واقع در محور بزرگراهی مشهد اردهال-کاشان ازجمله کارهای بود که انجام شده است.

آقایی ادامه داد: جلسات رصد تصادفات شهرستان کاشان در فرمانداری شهرستان پیگیری می‌شود و بازدید مشترک از پایانه مسافربری شهرستان کاشان و آموزش توسط معاونت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و کارشناسان پلیس‌راه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه رصد تصادفات راه‌های برون‌شهری با حضور معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، فرماندهان پلیس‌راه آزادراه کاشان _ اصفهان و قم _ کاشان، مسئولان آزادراه، سازمان آتش‌نشانی و هلال‌احمر در محل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان صورت گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان افزود: عملیات شن و نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان کاشان و همچنین گشت زمستانی و عملیات شن و نمک‌پاشی محور قزاآن توسط راهداران انجام می‌شود.

آقایی با اشاره به بازدید دوره‌ای شهرستان، ادارات صمت، میراث فرهنگی، بهداشت، نفت و ستاد اقامه نماز از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای تاکید کرد: در بعضی مواقع برف شدید و عملیات شبانه‌روزی برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی محور کامو _ قهرند توسط راهداران انجام می‌شود. همچنین عملیات خط‌کشی، محور اردهال (از پل راوند تا مشهد اردهال)، محور روستایی استرک _ جوشقان، محور روستایی نشلج محور کاشان _ قمصر به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: اجرای عملیات خاک‌ریزی در محل تقاطع استرک با محور کاشان-مشهد اردهال جهت ایمن‌سازی تقاطع انجام شده است و پاک‌سازی و نظافت حریم در محور قدیم کاشان-قم نیز صورت گرفت، همچنین آشکارسازی و هدایت ترافیکی محور اردهال جهت خط‌کشی مسیر توسط راهداران انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان با اشاره به اجرای روکش آسفالت بخشی از تقاطع روستای استرک-جوشقان اضافه کرد: اصلاح طرح هندسی تقاطع به شکل میدان با مشارکت و همکاری بخشدار محترم بخش مرکزی کاشان و نیز لکه‌گیری محور روستایی قه و سار انجام شد و نیز تعویض لوله آبرو محور آب شیرین جاده قدیم قم _کاشان صورت گرفته است.

آقایی در پایان از نیاز به تعداد سه نفر نیروی کار (یک نفر راننده کامیون و دو نفر اپراتور لودر) جهت استخدام در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان خبر داد.

نظر شما