شناسهٔ خبر: 58553170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محرابیان:

جبران کسری آب شاهرود/ آبرسانی از کالپوش در دستور کار است

شاهرود- وزیر نیرو با بیان اینکه جبران کسری آب شاهرود در دستور کار است، گفت: آبرسانی از سد کالپوش به شاهرود و تخصیص آب به روستاهای مسیر، مد نظر قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان ظهر پنجشنبه در جریان سفر به شاهرود برای افتتاح و بازدید از چند طرح حوزه وزارت نیرو و در جمع خبرنگاران از جبران کسری آب شاهرود خبر داد و بیان کرد: یکی از راهکارهایی که در این مسیر در دستور کار قرار دارد، آبرسانی از کالپوش است.

وی با بیان اینکه آبرسانی از سد کالپوش به شاهرود و تخصیص آب به روستاهای مسیر، مد نظر قرار دارد، افزود: تأمین آب برای شاهرود در زمره طرح‌های اضطراری وزارت نیرو محسوب می‌شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه تسریع در طرح‌های تعریف شده در راستای آبرسانی شاهرود شاهرود دیگر اقدامی است که صورت خواهد گرفت، بیان داشت: تأمین آب پایدار مورد نیاز این شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

محرابیان با بیان اینکه دغدغه مردم در زمینه اختصاص آب لحاظ شده است، گفت: جبران کمبودها در این شهرستان به خصوص از طریق سد کالپوش اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار آب، موضوع برق رسانی به خصوص به صنایع شهرستان شاهرود نیز مورد توجه وزارتخانه است، گفت: یک پست برق رسانی موقت برای شهرک صنعتی این شهرستان اختصاص یافته که اجرایی می‌شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه از مسئولان استانی خواسته‌ایم تا نسبت به اجرای طرح‌ها تسریع کنند، ابراز داشت: موقتاً برای تأمین نیاز صنعت در شهرستان شاهرود یک پست موقت اجرایی می‌شود تا بتوانیم بعداً زیرساخت‌های برق رسانی به صنایع این شهرستان را ارتقا دهیم.

محرابیان همچنین به کاهش نزولات جوی نیز اشاره کرد و گفت: با کمبود منابع آبی در شهرستان شاهرود روبرو هستیم.

نظر شما