شناسهٔ خبر: 58553152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور وزیر نیرو؛

۱۶ طرح عمرانی حوزه آبفای شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شد

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه با حضور وزیر نیرو ۱۶ طرح آبفای این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: برای افتتاح و بهره برداری این طرح ها ۵۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان هزینه شد.

صاحب‌خبر -

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در دومین روز دهه فجر با حضور وزیر نیرو ۱۶ طرح حوزه آبفای شهرستان شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شده است، ابراز داشت: حفر و تجهیز چهار حلقه چاه در شاهرود، مجتمع شهدای گمنام روستای چهار طاق پرو و طرح توسعه تأسیسات فاضلاب شهر شاهرود (شبکه فاضلاب) به بهره برداری رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شامل ۱۴ طرح در حوزه‌های مختلفی از جمله نصب انشعاب فاضلاب و آب شهرستان و غیره می‌شوند، افزود: برای افتتاح و بهره برداری این تعداد طرح مذکور اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه طرح تأمین آب آشامیدنی روستاهای خار توران بی ارجمند نیز اجرا شد، ابراز داشت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای این طرح هزینه صرف شده است.

جلالی با بیان اینکه در مجموع برای افتتاح و بهره برداری این طرح‌ها ۵۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان هزینه شد، تصریح کرد: اجرای طرح تأسیسات فاضلاب شهر شاهرود (خرید و تجهیز یک دستگاه واتر جت)، طرح آبرسانی از قنات روستای خیج، طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شهر شاهرود، اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی روستاهای اولویت‌دار شاهرود، طرح توسعه شبکه توزیع آب شهر و طرح تعویض کنتورهای آب خراب مشترکان در شهرستان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای گرماب و دراز آب خار توران بی ارجمند کلنگ زنی شد، افزود: اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

نظر شما