شناسهٔ خبر: 58552432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

رییس جمهور: ۲۲ بهمن نماد و نمودی برای گم نشدن راه است

رئیس جمهور وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تذکر ایام مهم و نماد و نمودی برای گم نکردن راه توصیف و تصریح کرد: گرامیداشت مراسماتی مثل ۲۲ بهمن برای آن است که راه گم نشود و کسی نتواند راه را اشتباهی به مردم نشان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در دیدار اعضای «ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی» با تبریک ولادت امام جواد (ع) و نیز ولادت امیرالمومنین علی (ع) و همچنین فرارسیدن دهه مبارک فجر، اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر را از مصادیق جهاد تبیین برشمرد.

رئیس جمهور در این جلسه که با حضور رئیس و مسئولان ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نیز حضور ویدئوکنفرانسی روسای استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، تجلیل دقیق را نیازمند تحلیل دقیق دانست و افزود: در قضایای اخیر تحلیل دقیق و جامعی که رهبر معظم انقلاب از علل فتنه‌انگیزی دشمن داشتند، در خنثی‌سازی و مقابله با توطئه دشمن بسیار موثر بود.
رئیسی با اشاره به مانع‌ تراشی‌ها و فشارهای مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جایگاه روشنفکر جامعه، تحولات را دقیق رصد کرده و به موقع درباره خطرات هشدار صادر کرده است، امیدبخشی به جامعه را از دیگر جلوه‌های اقدامات و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم‌های ملی و انقلابی، در امید آفرینی برای مردم بویژه نسل جوان و ناامید کردن دشمن موثر است.
رئیسی تلاش‌های شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در تبیین دستاوردهای نظام در ضمن برگزاری باشکوه و عظیم مراسم‌های ملی و انقلابی را از جلوه‌های انسجام ملی و باعث تقویت امنیت ملی دانست و خاطرنشان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و از جمله مراسم ۱۳ آبان امسال که متفاوت از همه ۱۳ آبان‌های گذشته بود، نشان دادند که هر جا احساس کنند انقلاب و نظام در معرض تهدید است، در دفاع از انقلاب و نظام پیشتاز هستند.
رئیسی در پایان وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تذکر ایام مهم و نماد و نمودی برای گم نکردن راه توصیف و تصریح کرد: گرامیداشت مراسماتی مثل ۲۲ بهمن برای آن است که راه گم نشود و کسی نتواند راه را اشتباهی به مردم نشان دهد.
سید نظام‌الدین موسوی، رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ارائه دادند./ ایسنا

نظر شما