شناسهٔ خبر: 58552398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

الکترونیک آرتز یک بازی تک‌نفره از Apex Legends را کنسل کرده است

بازار پروژه‌های کنسلی حسابی داغ است! / Insider Gaming

صاحب‌خبر -

در حالی که اخیرا خبر رسید EA بازی موبایلی ایپکس لجندز و بتلفیلد را کنسل کرده، اکنون گزارشی جدید از بلومبرگ منتشر شده که نشان می‌دهد پای یک پروژه مخفی دیگر از Apex Legends در میان بوده که آن هم توسعه‌اش متوقف شده.

این پروژه تک‌نفره از ریسپاون که اعضای استودیو تحت عنوان Titanfall Legends می‌شناختند، بر اساس دو ایپکس لجندز و تایتان‌فال ساخته می‌شد. طبق صحبت‌های جیسون شرایر، محمد علوی در ابتدا کارگردانی این عنوان را برعهده داشت اما در سال ۲۰۲۲ از ریسپاون جدا شد.

اکنون که این پروژه متوقف شده، ظاهرا چیزی حدود ۵۰ نیروی کاری در الکترونیک آرتز بی‌کار شده‌اند و مدیران در تلاش‌اند موقعیت‌های شغلی جدیدی برای آنان در نظر بگیرند.

apex legends apex legends

با کنسل شدن پروژه‌های اخیر، الکترونیک آرتز اعلام کرده همچنان به فرانچایز ایپکس لجندز متعهد باقی می‌ماند. Apex Legends از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹، بیش از ۲ میلیارد دلار برای EA درآمدزایی داشته تا به یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای آن تبدیل شود.

در اخبار دیگر مرتبط با EA، مشخص شد بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Survivor حدود شش هفته تاخیر خورده است. این بازی نیز توسط استودیو ریسپاون اینترتینمنت توسعه می‌یابد.

ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

Insider Gaming

نظر شما