شناسهٔ خبر: 58552348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پوریا: فدراسیون جهانی نگاه ویژه‌ای به مسابقات بدمینتون بین‌المللی فجر دارد

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: در سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی فجر حدود ۲۰۰ ورزشکار از ۲۶ کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در این بین شاهد حضور سه کشور مطرح مالزی، اندونزی و هند هستیم و فدراسیون جهانی نگاه ویژه‌ای به مسابقات بدمینتون بین‌المللی فجر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا پوریا سرپرست فدراسیون بدمینتون روز پنجشنبه در حاشیه سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی فجر گفت: مسابقات بدمینتون بین المللی فجر، بهمن ماه هر سال به میزبانی ایران برگزار می شود در همین راستا فدراسیون جهانی نیز نگاه ویژه ایی به این مسابقات داشته و این رویداد مهم را با نام " فجرِ ایران " قلمداد کرد.

سرپرست فدراسیون بدمینتون، این دوره از مسابقات را از لحاظ کمی و کیفی بسیار بالا دانست و افزود: در این مسابقات حدود ۲۰۰ ورزشکار از ۲۶ کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند که در این بین شاهد حضور سه کشور مطرح، مالزی، اندونزی و هندوستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سه کشور هند، مالزی و اندونزی حدودا با ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات حاضر شدند اظهار داشت : هدفمان از حضور این تیم‌ها کسب تجربه برای ترکیب تیم ملی کشورمان بوده است.

پوریا ادامه داد: در این مسابقات توانستیم بازیکنانمان را به عرصه آزمایش بگذاریم که هم بتوانند حریفان تمرینی خوبی داشته باشند و هم بتوانند کسب مدال کنند.

سرپرست فدراسیون بدمینتون حضور بازیکنان قدرتمند از کشورهای صاحب نام جهان را در این دوره از مسابقات مورد توجه قرار داد و بیان کرد: مدال آوری برای ورزشکاران کشورمان سخت خواهد بود ولی نکته مهم برای ما این بود که توانستیم شاهد حضور ورزشکاران صاحب نام جهان همزمان با جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه باشیم.

پوریا با تاکید بر اینکه حمایت و پیگیری دلسوزانه سید حمید سجادی وزیر ورزش در برگزاری این‌ مسابقات بسیار مهم و ارزشمند است، اظهار امیدواری کرد که بتوانیم میزبان خوب و شایسته ای در این دوره از رقابت ها باشیم.

نظر شما