شناسهٔ خبر: 58552229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس جمهور:

کمبود مدرسه با همت دولت برطرف می‌شود

ری- رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا آموزش‌ و پرورش در حد تراز انقلاب اسلامی قرار بگیرد گفت: کمبود مدرسه با همت دولت برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح ۱۱۰۰ طرح آموزشی سراسر کشور که در فشافویه شهرری انجام شد با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش در حد تراز انقلاب اسلامی قرار بگیرد گفت: کمبود مدرسه با همت دولت برطرف می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز در آموزش و پرورش اقدامات ماندگار و مهمی انجام داده‌اند گفت: مسئولان و خیران در شکل‌گیری آموزش و پرورش تراز انقلاب اسلامی وظایف مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه‌های پرورش انسان‌های فرهیخته، مؤثر، مؤمن و انقلابی در کشور هدف نهایی مدرسه‌سازی است افزود: خیران مدرسه‌ساز در آموزش و پرورش اقدامات ماندگار و مهمی انجام داده‌اند تا این مدارس به کارخانه‌های عظیم انسان‌سازی تبدیل شوند که در این زمینه معلمان نقش محوری در تربیت انسان‌های آینده‌ساز بر عهده دارند.

رئیسی عنوان داشت: مشارکت خیران در ساخت مدرسه برای پرورش آینده‌سازان کشور و تحویل آنها به جامعه، مصداق بارز باقیات الصالحات و صدقه جاریه است.

بر اساس این گزارش با حضور رئیس جمهور و به صورت تصویری به طور همزمان ۱۱۰۰ مدرسه و طرح آموزشی و پرورشی با ۵ هزار و ۱۶۴ کلاس درس در ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

نظر شما