شناسهٔ خبر: 58551899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تهرانی‌ها بیش از یک میلیارد تومان به زلزله‌زدگان خوی کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده خوی خبر داد.

صاحب‌خبر -
تهرانی‌ها بیش از یک میلیارد تومان به زلزله‌زدگان خوی کمک کردند
کد خبر: 594984
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۱۳:۲۸:۲۰

سیدابوالفضل پرپنچی با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان تهران برای ارسال اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان، گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی مردم نیکوکار استان تهران برای مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری و ارسال شده است.

به گزارش مهر، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اعزام محموله کمک‌های کالایی مردم پایتخت به شهرستان خوی، افزود: این محموله دو کامیون لوازم ضروری شامل بخاری، بخاری برقی، پتو، البسه گرم و سایر تجهیزات گرمایشی است که به مناطق متأثر از زلزله ارسال شده است.

وی بیان کرد: اگر نهادها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بخش خصوصی برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود بخواهند کمک ویژه‌ای به آسیب دیدگان زلزله خوی داشته باشند، آماده دریافت این کمک‌ها هستیم تا با توجه به برودت هوا بتوانیم وسایل گرمایشی بیشتری به منطقه برسانیم.

پرپنچی گفت: استان‌هایی که از استان آذربایجان غربی دورتر هستند اگر بخواهند کالا اهدا کنند، هم هزینه ارسال آن زیاد می‌شود و هم زمان‌بر است، از سوی دیگر برای سهولت تهیه اقلام از مردم تقاضا داریم که کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا به صورت متمرکز و با توجیه اقتصادی بهتر کالاهای مورد نیاز تهیه و به مردم ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام روش‌های کمک به مردم زلزله زده آذربایجان غربی اظهار کرد: مردم خیر می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ کمک‌های خود را برای مردم زلزله زده خوی واریز کنند.

وی افزود: شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵_۰۲۱ و درج عدد ۱۷ از دیگر روش‌های پرداخت کمک‌های مردم به زلزله زدگان خوی است.

پرپنچی خاطرنشان کرد: روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه استان تهران نیز پایگاه‌های جمع آوری کمک برای مردم زلزله زده استان آذربایجان برپاست و مردم نیکوکار و خیران گرامی می‌توانند از این طریق کمک‌های خود را اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران عنوان کرد: مردم نیکوکار و خیران و حامیان گرامی همچنین برای اهدای کمک‌های خود می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تهران اقدام کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما