شناسهٔ خبر: 58551604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در دومین روز از دهه فجر:

۲۷طرح آموزشی و پرورشی در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید

اصفهان - ایرنا - همزمان با دومین روز از دهه فجر ، ۲۷طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اصفهان روز پنجشنبه به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، طرح‌های یاد شده به شکل نمادین در مدرسه تمدن شهر خورزوق از توابع شهرستان برخوار و به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور ، همزمان با افتتاح یکهزار و ۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور،به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان در این مراسم گفت: این طرح ها در قالب ۱۳۶ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مجید نسیمی افزود: انتظار می‌رود به محض رسیدن اعتبارات، تا پایان امسال ۲۰ پروژه دیگر تکمیل و تحویل شود و ۴۳۰ پروژه دیگر در قالب حدود یکهزار کلاس نیز با مشکلات مالی روبروست.

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان نیز با بیان اینکه برای انتقال فرهنگ دین و انقلاب به نسل های آینده نیازمند لوازمی هستیم، گفت: یکی از مهمترین لوازم مدرسه است.

محمدرضا ابراهیمی افزود: وقتی مدرسه ای در شأن دانش آموزان باشد علم و تربیت بهتری اتفاق می افتد.

در پایان این مراسم ، "مدرسه شهید اسدی" در مهردشت، "پژوهش‌سرای گلخنی" در زواره، و "مدرسه های امام صادق" در علی‌آباد، دزج، دولت‌آباد و دهاقان به همراه "خوابگاه رحمت" تیران و کرون، "سالن ورزشی اردوگاه باهنر" نایین، "مدارس شهید لندی و شهید چمران ناحیه ۳" و "مدرسه ابوریحان ناحیه ۶" اصفهان به بهره برداری رسید.

همچنین یک واحد آموزشی در برخوار، سه باب مدرسه در خوروبیابانک و چهار مدرسه نیز در سمیرم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افزون بر این، عملیات ساخت و ساز یک باب مدرسه در تیران و کرون، ۲ باب مدرسه در فلاورجان و سه باب مدرسه در برخوار آغاز شد.

نظر شما