شناسهٔ خبر: 58546817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

ارمشی: بازیکنانم فداکاری کردند

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد از تلاش‌ها و زحمات بازیکنانش تشکر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری شد. تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در بازی‌های این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

احد ارمشی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم بسیار جوانی است که بسیار جنگنده ظاهر شد. این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت و انتحاری بازی کرد.

وی تجربه بالای بازیکنانش را عامل پیروزی در این دیدار دانست و ادامه داد: بازیکنانم رفته‌رفته به بازی برگشتند و برای شادی هواداران تلاش و فداکاری کردند.

ارمشی در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: باتوجه به مصدومیت‌ها، فشردگی بازی‌ها و انجام دو بازی در هفته و همچنین مسافت زیاد مریوان بازی سختی را در پیش داریم که امیدواریم با ریکاوری ذهنی و بدنی برای آن دیدار آماده شویم.

وی درخصوص مصدومیت‌ها و آمادگی بازیکنانش خاطرنشان کرد: در بازی مقابل مس رفسنجان و در این بازی بازیکنانم به شدت درگیری مصدومیت و سرماخوردگی بودند. علیرغم این‌ها با تمام توان بازی کردند. وقتی که یک بازی بسیار نزدیک دنبال می‌شود کار برای هر دو تیم بسیار سخت است. امیدواریم با ریکاوری خوب و آمادگی بیشتر در بازی‌های بعدی حاضر شویم.

نظر شما