شناسهٔ خبر: 58542395 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

صاحب‌خبر -
 
 
 شرف داشته باشید
 
 خرقانی با انتشار این تصویر نوشت: «این عکس متعلق به دزدان احساسات مردم است؛ بازیگران فیلم «چرا‌گریه نمی‌کنی» تا وقتی پول شون تسویه نشده بود لال بودن و حرفی از تحریم جشنواره فجر نبود، اما بعد از گرفتن پول یهویی قیافه اعتراض به خودشون گرفتند! خلاصه که شرف ندارند.»
 چقدر بی‌منطق و...
 نوید مستفیضی: «به رضا صادقی حمله ور شده‌اند، چرا؟ چون میخواد برای کمک به زلزله زدگان خوی کنسرت خیریه بزاره. از این واضح‌تر نمی‌شد اعتراف کنن از ویرانی و رنج ایران لذت می‌برند.»
 مدعیان حقوق بشر هستند
 عبدالله: «پلیس آمریکا در شهر لس‌آنجلس مرد سیاه‌پوستی را که هر دو پایش قطع بود و سعی داشت از دست مأموران فرار کند با شلیک گلوله به قتل رساند. پلیس گفته مأموران از بیم اینکه این شخص ممکن است چاقو را به سمت آنها پرتاب کند ۸ گلوله به سمت او شلیک کرده‌اند. این آمریکا برای ما گربه رقصانی می‌کنند.»
  سلبریتی جان دقت کن
 فردوس: «عابدزاده عکس یه کودک افغانستانی رو به اسم زلزله‌زدگان خوی منتشر کرده! هشتگ آذربایجان تسلیت زده درحالی که کلا سه نفر فوتی و چندتا مصدوم داشته همه موقع فرار و از ترس!اصلا فوتی به‌خاطر آوار و تخریب نداشته! انگار بیسوادی و جهل و سیاه‌نمایی پیوند خورده با سلبریتی جماعت!»
 گذشت آن ایام
 فهیمه: «مخبر رفته بین زلزله‌زده‌ها، دست سرد یکیشونو بوسیده، از هلال احمر گلایه کرده که «چرا گفتین اوضاع تو خوی خوبه؟ مردم میگن تو سرما میخوابیم». یاد اون سالی افتادم که یکی با کفش رفته بود رو فرش زلزله‌زده‌ها یا سالی که همه ایران سیل اومده بود و رئیس‌جمهور رفته بود قشم، حالا بماند کی بود.»

نظر شما