شناسهٔ خبر: 58528527 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات فنی آنر مجیک ۵ لایت همراه قیمت آن فاش شد

صاحب‌خبر -

کمتر از یک ماه تا رونمایی از گوشی‌های سری Honor Magic 5 باقیمانده است. اما اکنون یک افشاگر مشخصات فنی آنر مجیک ۵ لایت را همراه قیمت آن فاش کرده است.

کمپانی آنر خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های جدیدی در رویداد MWC که ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در بارسلونا برگزار خواهد شد، می‌کند. در این رویداد گوشی‌ساز چینی می‌خواهد خبر ورود محصولات سری Magic 5 خودش به بازارهای اروپایی را بدهد. اما کمتر از یک ماه تا آغاز این رویداد، شاهد انتشار مشخصات فنی آنر مجیک ۵ لایت همراه با قیمت آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

پوستر آنر مجیک 5 و اعلان جنگ به سامسونگ!

مشخصات فنی آنر مجیک ۵ لایت

ابتدا با مشخصات فنی این گوشی چینی آغاز می‌کنیم. محصولی که ابعاد ۱۶۱.۱۶ در ۷۳.۹ در ۷.۹ میلی‌متری و وزن ۱۷۵ گرمی آن خبر از یک گوشی هوشمند خوش دست و سبک می‌دهد. یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED منحنی در جلوی قاب این دیوایس قرار گرفته که رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۰۰ هرتزی، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و اوج روشنایی ۸۰۰ نیت را ارائه می‌کند. در زیر این نمایشگر هم یک حسگر اثر انگشت نهفته است.

در قلب تپنده گوشی Honor Magic 5 Lite، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی حضور دارد. همچنین یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که خودش با توان ۴۰ واتی شارژ می‌شود، وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده خواهد داشت. در بخش نرم افزاری هم اندروید ۱۲ با پوسته سفارشی Magic UI 6.1 نصب شده است.

در جلوی گوشی میان‌رده آنر، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی حضور دارد. در پشت آن هم دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود. علاوه بر این باید به وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، کیت NFC، دو سیم کارت 5G و کانکتور USB-C اشاره کرد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل نسخه‌های نقره‌ای (Titanium Silver)، سبز (Emerald Green) و مشکی (Midnight Black) می‌شود.

قیمت گوشی Honor Magic 5 Lite

معمولاً گوشی‌های میان‌رده آنر به‌خاطر کیفیت ساخت بالایی که دارند، گران‌تر از دیگر محصولات چینی بازار هستند. همین قضیه در مورد گوشی آنر Magic 5 Lite هم صدق می‌کند. در حالی این محصول با قیمت ۳۶۹ یورو به بازار اروپا خواهد رفت که گوشی‌های شیائومی با همین قیمت، مشخصات فنی بهتری را ارائه می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما