شناسهٔ خبر: 58488345 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد :

آغاز ثبت نام طرح نهضت ملي مسکن براي متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز ثبت نام طرح نهضت ملي مسكن براي متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر) خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (خانوار‌های دارای سه فرزند و بیشتر) خبر داد.

کردلو از متقاضیان خواست برای ثبت نام به سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir در استان زنجان مراجعه کنند.
به گفته وی متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت «ثبت نام نهضت ملی مسکن» در سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن، گزینه «متقاضیان دارای سه فرزند به بالا» مراجعه و ثبت کنند.
همچنین متقاضیانی که قبلاً فرم (ج) آن‌ها قرمز بوده (یکبار از تسهیلات دولتی در بخش مسکن استفاده نموده اند) و نیز دارای مالکیت شخصی باشند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه صرفا برای بار دوم از امکانات دولتی در این بخش استفاده کنند.

نظر شما