شناسهٔ خبر: 58488332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

۲۰ جاده روستایی در زنجان مسدود است

زنجان-رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از مسدود بودن ۲۰ راه روستایی به دلیل بارش برف خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه راه‌های روستایی به هنگام بارش برف و وقوع کولاک جزو اولین محورهایی است که مسدود شده و یا تردد در آن به سختی انجام می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس و با توجه به بارش‌های اخیر در حال حاضر ۲۰ جاده روستایی در استان مسدود بوده و عوامل راهداری مشغول بازگشایی این محورها هستند.

وی با یادآوری اینکه تا به امروز ۵۶ جاده روستایی که به دلیل بارش‌های دیروز مسدود شده بود، بازگشایی شده است، ادامه داد: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان امکان‌پذیر بوده، با این وجود از هم‌وطنان انتظار داریم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

محمدی در خصوص محور دندی – تخت سلیمان نیز با اشاره به اینکه تردد در این محور نیز با توجه به شرایط جوی حاکم، با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود کولاک در این محور، رانندگان باید با احتیاط کامل از این جاده تردد کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از بارش متناوب طی روزهای آینده در استان خبر داد و با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌ها در استان از فردا نسبت به روزهای گذشته تشدید خواهد شد، افزود: توصیه ما به هم‌وطنان این است که قبل از عزیمت حتماً از وضعیت راه‌های استان با شماره تلفن ۱۴۱ کسب اطلاع کرده و ملزومات سفر در فصل زمستان را نیز به همراه داشته باشند.

نظر شما