شناسهٔ خبر: 58488305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:

جامعه نخبگانی کشور راهبردنگاری و خط دهی داشته باشند

گرگان- ​رئیس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: جامعه نخبگانی ما باید راهبردنگاری و خط دهی کرده و دغدغه حل مسائل مختلف را در جامعه سرزمینی مربوط به خود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله کفیل ظهر دوشنبه در نشست هیئت اندیشه ورز مجمع عالی بسیج استان اظهارکرد: هییت های اندیشه ورز ظرفیت نخبگان جامعه ما هستند و جامعه نخبگانی ما باید راهبردنگاری و خط دهی کرده و دغدغه حل مسائل مختلف را در جامعه سرزمینی مربوط به خود داشته باشد.

رئیس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین افزود: هییت های اندیشه ورز باید تا سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و محلات ما راه اندازی شوند و پایگاه مقاومت مشکلات یک محله، حوزه مقاومت مشکلات یک منطقه و ناحیه مقاومت مشکلات یک شهر را حل کنند.

وی بیان کرد: اولین محور اساسنامه هیئت‌های اندیشه ورز بسیج کشف مسئله بوده و سپس از ظرفیت نخبگانی برای ارائه راهکار حل مسئله استفاده می‌کنیم و در گام بعدی مطالبه گری برای حل آن مسئله را در پیش می‌گیریم.

کفیل گفت: بسیج به معنی واقعی کلمه بزرگ‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی است و بر همین اساس باید از ریزترین دغدغه‌های مردم باخبر باشد و آن را حل کند تا بر همین مبنا دولت اسلامی شکل گیرد.

نظر شما