شناسهٔ خبر: 58485941 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تحقیر میلان؛ سوژه اصلی رسانه‌های ایتالیایی

رسانه‌های ایتالیایی تیتر نخست خود را به شکست پرگل میلان در خانه اختصاص دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم میلان روز گذشته (یکشنبه) در خانه خود با نتیحه پنج بر دو مغلوب ساسولو شد تا پس از شکست چهار بر صفر هفته گذشته مقابل لاتزیو، برای اولین‌بار در تاریخ خود، در دو بازی متوالی چهار گل دریافت کرده باشد.

میلانی‌ها یک رکورد منفی دیگر به جا گذاشتند و سنگین‌ترین شکست خانگی خود در ۲۶ سال گذشته را متحمل شدند. قرمزوسیاه‌ها در آوریل ۱۹۹۷ با نتیجه ۶ بر یک از یوونتوس در سن‌سیرو شکست خورده بودند. ان ها همچنین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ در سه بازی متوالی در همه رقابت‌ها شکست خورده‌اند.

روزنامه‌های ایتالیایی نیز به شکست سنگین شاگردان «استفانو پیولی» واکنش نشان دادند. روزنامه «گاتزا دلواسپورت» نوشت: پیولی همه‌چیز خود را قمار می‌کند. میلان سقوط کرد، با پنج گل درهم شکست و روز یکشنبه هم دربی خطرناک در انتظار آن است.

 

روزنامه «گاتزتا دلواسپورت» هم نوشت: میلان تحقیر شد. پیولی در بحران عمیق؛ خداحافظ اسکودتو.  روزنامه «توتو اسپورت» نوشت: میلان خود را از رده خارج کرد، پیولی سرنگون شد و همه در خطر هستند.

 

میلان در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رده پنج جدول سری آ قرار گرفته و فاصله این تیم با ناپولی صدرنشین به عدد ۱۵ رسیده است. با اینجال رقابت میان تیم‌های دوم تا ششم جدول تنگاتنگ است و میلانی‌ها تنها دو امتیاز از اینتر رده دومی کمتر دارند.

پایان پیام/

نظر شما