شناسهٔ خبر: 58485826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هادی ساعی عنوان کرد:

با طرح جدید فدراسیون تکواندو تحول بزرگی ایجاد خواهد شد

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه هایی که برای تحول این فدراسیون در نظر گرفته است گفت: در بخشی از طرح جدید ما احکام کاغذی جای خود را به احکام دیجیتالی خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی در آیین رونمایی از طرح دیجیتال کارت فدراسیون تکواندو که امروز دوشنبه برگزار شد، با اشاره به جزئیات این طرح گفت: تکواندو جامعه آماری یک میلیون‌ نفری‌ دارد. البته می‌دانم تعداد این امار بیشتر است و خیلی ها که مسابقه نمی‌دهند و برای ارتقا کمربند تلاش نمی‌کنند، تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند.

وی افزود: سازماندهی‌ رسمی تمامی اعضای خانواده تکواندو مهمترین راهبرد کارت دیجیتال‌ است. احکام کاغذی از این پس‌ جای خود را به احکام دیجیتالی می‌دهد که هزینه آن بسیار کمتر می‌شود و همچنین استعلام فوری خواهیم داشت. بحث‌ها و خدمات بانکی نیز وجود دارد.

رجایی‌پور مدیرعامل فردا بانک نیز، گفت: فردا بانک از سیستم‌های جدید بانکی است و این نوع بانک‌ها نوعی پوست اندازی‌ داشته و دیگر روش‌های سنتی را دنبال‌ نمی‌کند. می‌خواهیم‌ سرویس خاصی را به خانواده تکواندو ارائه دهیم و ارتباطات‌ و خدمات در این رشته، الکترونیکی‌ می‌شود. همه خدمات و سرویس‌ها با تلفن همراه قابل اجراست‌ و تسهیلات مختلفی نیز به خانواده تکواندو ارائه می‌شود.

در ادامه، ساعی گفت: ارسال این‌ کارت‌ها رایگان خواهد بود، بستر فنی در این کارت وجود دارد که مبلغ اندکی دریافت می‌شود و حق عضویت تنها یک مرتبه خواهد بود.

نظر شما