شناسهٔ خبر: 58482170 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اکران برخط دو بسته فیلم کوتاه

۲ بسته فیلم کوتاه شامل هفت فیلم در ۲ پلتفرم به صورت اشتراکی و فروشی به صورت برخط اکران شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران، ۲ بسته فیلم کوتاه را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور و تیوال به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

بسته «اشتراکی»

این بسته که شامل چهار فیلم کوتاه است، از روز گذشته شنبه ۸ بهمن‌ماه در بازه زمانی نامحدود، چهار فیلم کوتاه «آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، «باخ» به نویسندگی و کارگردانی مهران قربانی، «حلزون» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان، «زندگی زیباست» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی رحیمی را به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر ۲ پلتفرم قرار گرفته است.

«آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، یک مستند کوتاه تاریخی است که در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر قم در تابستان ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده است.

«باخ» به نویسندگی و کارگردانی مهران قربانی، یک فیلم کوتاه داستانی است که به زبان آذری و در بافت روستایی تصویربرداری شده و داریوش کاردان، گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان نقش اول در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران و مهران قربانی در سال ۱۳۸۸ تهیه و تولید شده است.

«حلزون» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان و تهیه کنندگی نسزین دولت‌آبادی، سال ۱۳۹۸ در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه تهران تهیه و تولید شده است.

«زندگی زیباست» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی رحیمی که طراحی صحنه و لباس را هم برعهده دارد، در اردیبهشت ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده است.

بسته «فروشی»

این بسته هم که شامل سه فیلم کوتاه «آدمیزاد» ساخته محمدرضا نورمندی، «پروانه بلوطی» ساخته اشکان حمزه‌ای و «زیر دِه» ساخته سعید قمری است، از تاریخ شنبه ۸ بهمن‌ماه تا ۸ فروردین‌ ۱۴۰۲، به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر ۲ پلتفرم هاشور و تیوال قرار گرفته است.

«آدمیزاد» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا نورمحمدی، در سال ۱۳۹۹ و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کردستان تهیه و تولید شده است.

«پروانه بلوطی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی اشکان احمدی در سال ۱۳۹۸ و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کردستان تهیه و تولید شده است.

«زیر دِه» به نویسندگی مهدی مرعشی و کارگردانی سعید قمری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و سعید قمری، در سال ۱۳۹۹ و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یزدتهیه و تولید شده است.

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه بسته‌ای ۲۴ هزار تومان و هر فیلم ۸ هزار تومان در پلتفرم‌ها قابل تماشاست.

تمام فیلم‌هایی که در بسته‌های فروشی اکران آنلاین فیلم کوتاه در پلتفرم‌ها معرفی و توزیع شده‌اند، پس از اتمام بازه زمانی ۶۰ روز از اکران خود، به صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان در بازه زمانی نامحدود قرار می‌گیرند.

نظر شما