شناسهٔ خبر: 58482070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتقال دانش و یافته‌های تحقیقاتی به ۳۶۰۰ بهره بردار بابلی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل از انتقال دانش و یافته‌های تحقیقاتی به سه هزار و ۶۱۰ بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محسن آهنگری گفت: با برنامه ریزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل و تعیین نیاز‌های آموزشی بهره برداران و اولویت بندی آنها، دی ماه امسال ۶۲ کلاس و کارگاه‌های آموزشی در روستا‌های تحت پوشش مراکز ۹ گانه جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

او افزود: سه هزار و ۶۱۰ بهره بردار با حضور در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مهارتی از دانش و یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به آموزش انفرادی یک هزار و ۸۲۹ بهره بردار، تصریح کرد: برای انجام فعالیت در فضای مجازی، ۱۴۲ پیام برای ۱۱ هزار و ۳۳۶ افراد عضو در شبکه‌های مجازی ارسال شد.

به گفته آهنگری، یک هزار و ۱۷۲ تک برگ آموزشی و بروشور ترویجی در زمینه‌های باغ، امور اراضی، امور دام، گلخانه، شالیزار و حفظ نباتات ماه گذشته در این شهرستان توزیع شد.

وی در پایان یادآور شد: ترویج و توانمندسازی بهره برداران سبب می‌شود تولیدکنندگان از دانش و مهارت لازم در استفاده بهینه از منابع تولید برخوردار شوند و بهره وری فعالیت آنان افزایش یابد.

نظر شما