شناسهٔ خبر: 58482041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهادت مامور پلیس در عملیات رهایی گروگان ۳۲ ساله در شیراز

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم ربا نجات یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سردار رهام بخش حبیبی افزود: ساعات پایانی شب یک شنبه ۹ بهمن در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغ های محمودیه بلوار چمران شیراز بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله را به قصد اخاذی و آدم ربایی با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری می‌شود.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران به منظور حفظ جان گروگان با آدم ربا درگیر و دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده، آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که گروگان صحیح و سالم است، خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز بنام محمود هوشمندی بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما