شناسهٔ خبر: 58481859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام داشته باشند

اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از آسیب‌ها و چالش‌های شهرستان کاشان را موضوع طلاق اعلام کرد و گفت: همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار مدیران شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: درمسؤولیت اجتماعی وظایف خود را در قبال نظام اسلامی نباید فراموش کنیم.

وی به اهمیت موضوع اقتصاد اشاره کرد و افزود: دادن خمس و زکات مال خیر است در غیر این صورت طوق جهنم به گردن ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مدیریت در مؤسسات تولیدی و اقتصادی و در همه امور مهم است، اظهار داشت: مدیر هر مجموعه‌ای باید دو ویژگی متخصص و متعهد و پاک دست را داشته باشند چرا که اگر این دو ویژگی نباشد کشور و مؤسسات ضرر می‌کند.

وی به لزوم داشتن چشم انداز برای مجموعه‌های صنعتی اشاره کرد و تأکید کرد: مجموعه‌های صنعتی برای خود افق دید و اهداف بلند باید در نظر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأسیس شرکت فنی مهندسی در جوار شرکت فولاد را حائز اهمیت دانست و گفت: برای بومی سازی صنعت اهتمام ویژه داشته باشد چرا که شهید طهرانی مقدم و شهریاری نیز همین راه ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) می‌فرماید، تا عرق کارگر خشک نشده حقوق او را پرداخت کنید، اظهار داشت: پرداخت به موقع حقوق کارگراز افطاری و سحری دادن مهم تر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با یادآوری مسؤولیت اجتماعی صاحبان صنایع در قبال نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی با به وجود آوردن داعش به دنبال سلطه بر کشور‌های منطقه خاورمیانه بود، اما اراده خداوند و تدابیر رهبری و همت بالای حاج قاسم‌ها چنین فرصتی را به دشمن نداد.

وی در ادامه یکی از آسیب‌ها و چالش‌های شهرستان کاشان موضوع طلاق اعلام کرد و اظهار داشت: برای کاهش آمار طلاق در شهرستان کاشان از روان شناسان، مشاورین و قضات استفاده و برنامه ریزی شده است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با ابراز امیدواری از کاهش ۴۰ درصدی آمار طلاق در شهرستان کاشان، گفت: همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند./۱۳۰۷/

نظر شما