شناسهٔ خبر: 58481745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مشکل انضباطی در کار نیست؛

احتمال بازگشت بازیکن مازاد به پرسپولیس قوت گرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال دارد مجوز ادامه حضور هافبک این تیم در تمرینات را صادر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود اینکه تنها یک خرید برای نقل و انتقالات زمستانی در نظر گرفته بود دو بازیکن را از لیست تیمش کنار گذاشت.

حامد پاکدل از خط جمله سرخپوشان کنار گذاشته شد تا همزمان با پیوستن او به تراکتور باشگاه پرسپولیس سراغ لئاندرو پریرا رفته و مهاجم برزیلی جدید و مورد نظر گل محمدی را جذب کند.

با این حال سیامک نعمتی نیز از جمع بازیکنان پرسپولیس رفت تا به دنبال گرفتن رضایتنامه اش برود اما عدم توافق با باشگاه برای پرداخت پول و همچنین تاخیر در انتخاب باشگاه جدید باعث شد تا قرارداد این بازیکن در نهایت فسخ نشود.

همین موضوع جلسه روز گذشته نعمتی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت تا زمزمه هایی مبنی بر احتمال بازگشت او قوت بگیرد. گل محمدی تنها به دلیل ترافیک در دفاع راست و ورود علیرضا بابایی به جمع بازیکنان بزرگسال تصمیم به کنار گذاشتن نعمتی گرفته است تا شایعه برخورد انضباطی با او تکذیب شود.

گل محمدی قصد دارد جلسه ای را بار دیگر با خود این بازیکن برگزار کند تا شرایط او را برای بازگشت به جمع سرخپوشان بررسی کند. در صورتی که سرمربی پرسپولیس اجازه دهد نعمتی پس از بازی با آلومینیوم می تواند بار دیگر با این تیم تمرین کند و خود را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده کند.

نظر شما