شناسهٔ خبر: 58481741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم انتصاب مشاور رسانه‌ای و بانوان در اداره‌های استان بوشهر

مژده پاینده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به انتصاب مشاور رسانه‌ای و مشاور بانوان اهتمام ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

اکبر پورات دوشنبه ۱۰ بهمن در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان بوشهر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ارزشمندی کلنگ زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید که حلاوت و شیرینی آن مردم عزیز استان خواهند چشید.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری در پایان بهمن ماه به استان بوشهر تصریح کرد: در این سفر تدارک نشست‌های تخصصی با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماع مردمی دیده شده است که در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در ایام دهه فجر دستگاه اجرایی استان تلاش کنند برنامه‌های محوری و شاخص خود را با بهره گیری از روش‌های خلاقانه به مردم و جامعه هدف تبیین کنند.

پورات گفت: در دهه مبارک فجر فضا سازی و تبلیغات محیطی موثر و کارآمد به صورت جدی و تخصصی مورد توجه مسئولان فرهنگی و دستگاه اجرایی استان بوشهر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: باید از ظرفیت دهه فجر برای انسجام بخشی و وحدت بیشتر میان همه اقشار بهره گرفته شود به نحوی که ظرفیت‌های ایجاد شده در سفر ریاست محترم جمهور به استان ظهور و بروز پیدا کند.

وی گفت: مدیران استان نشست‌های خبری، پاسخگو بودن و حضور بی واسطه در بین مردم، روستاها و مناطق محروم مستمر در دستور کار خود قرار دهند.

پورات تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به انتصاب مشاور رسانه‌ای و مشاور بانوان اهتمام ویژه داشته باشند و باید از ظرفیت روابط عمومی و تقویت آن‌ها نهایت استفاده صورت گیرد تا عملکرد موثری به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما