شناسهٔ خبر: 58481623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به انتشار لیست ۵۰ نفره برای اخذ ویزای آمریکا

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: یک گروه واتس‌آپی در فضای مجازی ایجاد شد و از حدود ۳۰ بازیکن خواستیم‌ تا مدارک موردنظر را بفرستند.

صاحب‌خبر -

اکبر محمدی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به انتشار لیست ۵۰ نفره تیم ملی والیبال در فضای مجازی برای اخذ ویزای آمریکا، اظهار داشت: این لیست اصلا مورد تایید ما نیست. باتوجه به اینکه اطلاعات شخصی برخی از بازیکنان از قبیل اسکن شناسنامه و  گذرنامه را نداشتیم، یک گروه واتس‌آپی در فضای مجازی ایجاد شد و در آن گروه از حدود ۳۰ بازیکن خواستیم‌ تا مدارک موردنظر را بفرستند، ولی این درخواست مدارک به هیچ عنوان دلیلی بر قرار گرفتن در لیست نهایی نیست. طبق برنامه‌ای که کادرفنی دارد قرار است تا ۷-۸ روز آینده لیست نهایی ۵۰ نفره برای اخذ ویزای آمریکا از سوی فدراسیون اعلام شود.

سرپرست تیم ملی والیبال، افزود: از چند وقت پیش مکاتبات‌مان با وزارت امور خارجه آمریکا برای دریافت ویزای این کشور را آغاز کرده‌ایم. سفارت آمریکا باید اعلام کند که در چند گروه و چه زمانی در دفتر سفارت این کشور در دبی یا آنکارا حاضر شویم. برای سفر به دیگر کشورهای میزبان چنین شرایط و محدودیت‌هایی وجود ندارد و در بازه زمانی ۱۰-۱۵ روزه می‌توانیم برای اخذ ویزا اقدام کنیم.

وی در پایان در مورد د اینکه آیا مشکلی برای دریافت ویزای آمریکا به دلیل سابقه نظامی بودن، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در این باره وجود ندارد. پیش از این هم مربیانی مانند فرهاد نفرزاده ویزای آمریکا را گرفته‌ و برای شرکت در مسابقات راهی این کشور شده‌اند. در طول دوران حضورم در ناجا، سال‌ها مدیر کل تربیت بدنی بودم و به زیر و بم ورزش آشنا هستم.

انتهای پیام/

نظر شما