شناسهٔ خبر: 58481388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه دادستان جیرفت:

وجه مشترک تمامی مسئولیت ها، خدمت به مردم است

رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران مقدس و بزرگ است و وجه مشترک تمام مسئولیت‌ها خدمت به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در مراسم تودیع و معارفه دادستان جیرفت اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران مقدس و بزرگ است و وجه مشترک تمام مسئولیت‌ ها خدمت به مردم است.

وی افزود: خدمتگزاران و مسئولان افتخار خدمت به مردم را قدر دانسته و تمام وقت و زندگی خود را وقف خدمت به مردم کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان راهبرد دشمن در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: دشمن دنبال این است، که مردم را از نظام و انقلاب ناامید کند و اگر مسئولی در مسئولیت خود خدمتگزاری نکند، سندی در دست دشمن خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی اضافه کرد: و بالعکس این قصیه، اگر مسئولی با تلاش شبانه‌ روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خدمت کند، رضایتمندی مردم افزایش پیدا کرده و مشکلات مردم حل می‌ شود.

وی با بیان لزوم رفع کم‌ کاری در خدمت به مردم و نظام گفت: مشکلات کشور با کار و تلاش جهادی مرتفع خواهد شد و این امر جز با همت مضاعف محقق نمی‌ شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، با اعلام وظیفه دستگاه قضایی در اجرای عدالت تصریح کرد: این تکلیف جز با حرکت جهادی و شبانه‌ روزی همکاران قضایی محقق نخواهد شد و قوه قضائیه با برنامه‌ ریزی‌ های دقیق و فن‌ آوری‌ های روز، به اهداف پیش رو خواهد رسید.

حجت الاسلام حمیدی، تصریح کرد: مردم باید در دستگاه‌ های قضایی عدالت و رافت اسلامی را حس کنند و اگر چنین شود، رضایتمندی مردم حاصل می‌ شود و سیاستگذاری های دستگاه قضایی نیز در جهت رضایتمندی مردم پیش می‌ رود.

وی ادامه داد: این مسئولیت ها فرصت کوتاهی است همانطور که کل دنیا فرصتی زودگذر است، بنابراین لحظه به لحظه آن را باید قدر دانست و به مردم خدمت کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ابراز داشت: در دستگاه قضایی رضایتمندی ۱۰۰ درصدی به دست نمی آی، اما باید تلاش کنیم هر دو طرف راضی برگردند و عدالت و برخورد انسانی و اخلاقی را احساس کند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: اطاله دادرسی و طولانی شدن رای دادگاه، می تواند موجب ناراضی شدن فردی شود که رای به نفع او صادر شده است.

وجه مشترک تمامی مسئولیت ها، خدمت به مردم است

«احمد بلندنظر» فرماندار شهرستان جیرفت نیز در این در مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهمن ۵۷ اظهار کرد: امنیت کشور مدیون خون شهدا و رهبری امام‌ گونه مقام معظم رهبری‌ است.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه جایگاه ویژه‌ای در حاکمیت جمهوری اسلامی دارد و مبارزه با فساد یکی از مهم‌ ترین برنامه‌ های این دستگاه است.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مدیران فاسد خاطرنشان کرد: برخورد با مدیران فاسد موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌ شود.

نظر شما