شناسهٔ خبر: 58480966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

برگزاری دوره روایتگری دفاع مقدس خواهران در همدان

«آزادی» از برگزاری دوره روایتگری دفاع مقدس، ویژه خواهران با کمک ستاد بزرگداشت کنگره ۸ هزار شهید استان و سپاه انصارالحسین (ع) در استان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: جلسه کمیته بانوان دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی همدان، «فاطمه ستاری» مشاور استاندار در امور بانوان و همچنین مسئولان کمیته‌های زنان دفاع مقدس در شهرستان‌ها و همچنین نمایندگان امور زنان در ادارات و دستگاه‌های دولتی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

این مسئول افزود: در این جلسه به موضوع برگزاری همایش اسوه و مقاومت پرداخته شد و مقرر شد که این طرح در ایام شعبانیه، ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در محل پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شود.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی طرح اسوه در روزهای آتی برگزار و مقدمات اجرای این برنامه انجام خواهد گرفت، گفت: همچنین در این جلسه در خصوص برگزاری دوره راویان خواهر هم مواردی مطرح شد و مقرر شد که با کمک ستاد بزرگداشت کنگره ۸ هزار شهید استان و سپاه انصارالحسین (ع) خواهران علاقه‌مند به روایتگری دوره مورد نظر بگذرانند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان متذکر شد: راویان خواهر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان به ویژه دانش آموزان نقش موثری خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما