شناسهٔ خبر: 58480841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

تساوی رئال و پاریس و ادامه برد های ناپولی

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رئال مادرید از ساعت 23:30 روز یکشنبه در یکی از بازی های هفته نوزدهم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفت. شاگردان آنچلوتی در تقابل تیم های دوم و سوم جدول رده بندی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند تا صدرنشینی بارسا را مستحکم تر کنند.
آنها که بعد از شکست در فینال سوپر کاپ مقابل بارسلونا، دو برد در جام حذفی و یک برد در لالیگا کسب کرده بودند، در پی چهاردهمین برد خود بودند تا بار دیگر به سه امتیازی  تیم ژاوی برسند.
1796445
رئال این دیدار خانگی را تهاجمی شروع کرد. این تیم در شرایطی که همه ستاره های خط حمله خود را در ترکیب داشت، طی نیم ساعت نخست در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ناکام بود.
شوت کات دار تونی کروس از پشت محوطه جریمه در دقیقه 33 اولین موقعیت جدی رئال بود که الکس رمیرو با واکنشی زیبا آن را به کرنر فرستاد. دنی سبایوس در دقیقه 45 با یک شوت کات دار زیبا از پشت محوطه جریمه، می رفت تیمش را سرانجام به گل برتری برساند ولی ضربه او با اختلافی ناچیز از کنار دروازه راهی اوت شد.
1796446
لحظاتی بعد از این موقعیت، وینیسیوس جونیور روی پاس بنزما در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت ولی رمیرو مقابل ضربه این بازیکن برزیلی ایستادگی کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
رئال نیمه دوم را بهتر از حریف شروع کرد تا بالاخره به گل برسد اما بازی زیبای این تیم طی 15 دقیقه نخست 45 دقیقه دوم نیز حاصلی در پی نداشت. روی یک ضدحمله در دقیقه 60 می رفت دروازه بایرن برخلاف جریان کار، باز شود اما کورتووا با واکنشی زیبا توپ را مهار کرد.
1796444
طی یک همکاری زیبا بین بنزما و وینیسیوس، مهاجم برزیلی با رومیرو تک به تک شد. ضربه چیپ او را گلر حریف مهار کرد تا بازی همچنان با نتیجه بدون گل دنبال شود.
هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، رئال حلقه محاصره را تنگ تر می کرد. در این شرایط سوسیداد کاملا در لاک دفاعی فرو رفته و موفق شد از دروازه  خود تا پایان 90 دقیقه محافظت کند. به این ترتیب بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی با از دست دادن دو امتیاز بسیار حساس با 5 امتیاز کمتر نسبت به بارسا در مکان دوم جدول قرار بگیرند. سوسیداد نیز با این تساوی ارزشمند، 39 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از رئال و سه امتیاز کمتر نسبت به این تیم به رده سوم تکیه بزند.
1796443

شاگردان لوچانو اسپالتی که مدعی اصلی قهرمانی این فصل سری آ هستند، امشب موفق شدند در خانه آاس رم را از پیش رو بردارند و فاصله با تیم دوم جدول را به ۱۳ امتیاز افزایش دادند.
در این دیدار ناپلی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 17 بود که به گل رسیدند. روی ارسال خویچا کواراتسخلیا از درون محوطه جریمه بود که ویکتور اوسیمن با یک ضربه سرضرب تماشایی، دروازه رم را باز کرد.
1796441
1796442
این نتیجه تا دقیقه 75 پابرجا ماند و در این بین هر دو تیم و به ویژه ناپولی، موقعیت های گلزنی خوبی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.
در فاصله 15 دقیقه به پایان بازی، روی ارسال نیکولا زالفسکی و تعلل جووانی دی‌لورنزو، این استفان الشعراوی بود که با یک ضربه هوشمندانه روی تیر دوم، کار را به تساوی کشید.
ناپلی‌ها که نمی خواستند در این دیدار خانگی حساس امتیاز از دست بدهند، در دقایق پایانی حملات پرتعدادی روی دروازه جالوروسی داشتند و در دقیقه 86 بود که جیووانی سیمئونه بار دیگر میزبان را پیش انداخت. این مهاجم آرژانتینی که تنها 10 دقیقه قبل به جای هروینگ لوزانو به میدان رفته بود، با پاس پیوتر زلینسکی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه بالای دروازه روی پاتریسیو فرستاد تا ناپولی در این دیدار 2-1 به پیروزی برسد و با 53 امتیاز، با اقتدار در صدر جدول جای بگیرد. اینتر با 40 امتیاز، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده ناپولی است و رم هم 37 امتیاز در رتبه ششم جای دارد.
در رقابت‌های لیگ فرانسه، تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل رنس به تساوی رسید.
در چارچوب هفته بیستم لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن به مصاف رنس رفت و در خانه به تساوی یک بر یک رسید.
پی‌اس‌جی ۱-۱ رنس: بدشانسی از در و دیوار بارید
تک گل پاریس را نیمار در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند اما چند دقیقه بعد با اخراج مارکو وراتی ۱۰ نفره شدند و در نهایت در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده گل تساوی را دریافت کردند تا از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز کسب کنند.و رنس با ضربه بالوگان به تساوی دست یافت. 
پاریس با این تساوی ۴۸ امتیازی شد تا همچنان در صدر قرار گیرد. لانس با ۴۵ امتیاز دوم است و مارسی با ۴۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

نظر شما