شناسهٔ خبر: 58480814 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نتایج فوتبال اروپا؛

تساوی رئال و مادرید و پاری سن ژرمن در لالیگا و لوشامپیونه/ ادامه یکه تازی ناپلی ها در ایتالیا

رئال مادرید و پاری سن ژرمن در لیگ های اسپانیا و فرانسه متوقف شدند و ناپولی جایگاهش در صدرجدول سری A را مستحکم کرد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، در چارچوب هفته بیستم لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن به مصاف رنس رفت و در خانه به تساوی یک بر یک رسید. تک گل پاریس را نیمار در دقیقه 51 به ثمر رساند و رنس در دقیقه 6+90 با ضربه بالوگان به تساوی دست یافت.  پاریس با این تساوی 48 امتیازی شد تا همچنان در صدر قرار گیرد. لانس با 45 امتیاز دوم است و مارسی با 43 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ اسپانیا، رئال مادرید در خانه به مصاف رئال سوسیداد رفت و به تساوی بدون گل رسید.‌در این بازی بنزما نمایش خوبی نداشت ولی وینیسیوس و رودریگو چند موقعیت داشتند که با نمایش درخشان دروازه‌بان حریف به گل بدل نشد. زوبیلدا و رمیرو، مدافع و دروازه‌بان سوسیداد در این مسابقه مقابل حملات رئال ایستادند تا یک امتیاز بزرگ را از برنابئو بدست بیاورند.رئال مادرید با این تساوی 42 امتیازی شد تا اختلاف با صدر و بارسلونا به 5 امتیاز افزایش یابد.

در چارچوب هفته بیستم سری‌آ ایتالیا، ناپولی در خانه به مصاف رم رفت و در یک مسابقه جذاب و سخت به برتری 2 بر یک رسید تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.در این بازی برای ناپولی ویکتور اوسیمن خیلی زود با یک ضربه دیدنی گلزنی کرد و سپس رم با تعویضی طلایی مورینیو یعنی استفان الشعراوی به گل تساوی رسید. در دقیقه 86، جیوانی سیمئونه قهرمان ناپل شد و توانست گل دوم ناپولی را به ثمر رساند و 3 امتیاز بزرگ برای تیمش به ارمغان آورد. ناپولی با این برد 53 امتیازی شد تا فاصله با تیم دوم به 13 امتیاز افزایش یابد.

نظر شما