شناسهٔ خبر: 58477483 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج سمنان:

دهه فجر بهترين زمان براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در عرصه جهاد تبيين است

طاهریان جهاد تبیین را یک مطالبه همگانی دانست وگفت: کارهای فرهنگی با محتوای انقلابی و اعتقادی نقش مؤثری در جهاد تبیین دارد.

صاحب‌خبر -

محمد طاهریان درحاشیه برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع سمنان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: بایستی امسال جشن های دهه فجر در حوزه مساجد به صورت مردمی و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج سمنان با بیان اینکه کارهای فرهنگی با محتوای انقلابی و اعتقادی نقش مؤثری در جهاد تبیین دارد افزود: ايام الله دهه فجر بهترين زمان براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در عرصه جهاد تبيين می باشد.

 

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در مسجد جامع سمنان،افزود: مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با دعوت از سخنرانان و یادگاران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مسجد جامع سمنان برگزار خواهد شد.

 

طاهریان تصریح کرد: اجرای سرود،برگزاری محافل انس با قرآن کریم،سخنرانی،جشن میلاد امام محمد تقی(ع) و امیرمومنان امام علی (ع) و ... از مهمترین برنامه های مسجد جامع سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج سمنان همچنین از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی در طول هر هفته در مسجد جامع سمنان خبرداد و افزود: قرائت قرآن در قالب طرح تلاوت نور و قرائت مجلسی در شنبه هر هفته با حضور قاریان برجسته شهرستان در مسجد جامع برگزار می شود.

 

همزمان با ماه مبارک رجب المرجب و اعياد اين ماه و در آستانه دهه مبارک  فجر محفل انس با قرآن کريم در مسجد جامع سمنان برگزار شد.

 

مجتبی محمدیان از اساتید و قاریان مطرح شهرستان سمنان در این مراسم به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه زمر پرداخت.

پایان پیام/276

نظر شما